EN

Bank 96 ədəd RAM alır

“AFB BANK” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti TENDER ELAN EDİR

Tenderin adı: “AFB BANK”ASC tərəfindən IT avadanlıqlarının satın alınması

Tenderin elan tarixi: 18.09.2025

Sənəd qəbulunun son tarixi: 30.09.2025

Tenderin son tarixi : 30.09.2025

Satın alınacaq avadanlıq:

4X77A08635 - ThinkSystem 64GB TruDDR4 3200 MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM

Sifariş sayı: 96 ədəd

Texniki tələblər:

RAM (genuine only) for Appliances at Main Data Center

Hardware

MT-M

S/N

Installed RAM

RAM TO UPGRADE

Lenovo HX7530

7Z82-CTO2WW

J9001894

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

Lenovo HX7530

7Z82-CTO2WW

J9001895

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

Lenovo HX7530

7Z82-CTO2WW

J9001896

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

Lenovo HX7530

7Z82-CTO2WW

J9001897

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

Lenovo HX7530

7Z82-CTO2WW

J9001898

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

RAM (genuine only) for Appliances at DR Data Center

Hardware

MT-M

S/N

Installed RAM

RAM TO UPGRADE

Lenovo HX2330

7Z85-CTO2WW

J9001YR7

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

Lenovo HX2330

7Z85-CTO2WW

J9001YR8

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

Lenovo HX2330

7Z85-CTO2WW

J9001YR9

12х 64GB 4X77A08635

12x 64GB 4X77A08635

 Upgrade Requirements:

·        On-Site upgrade of each appliance

·        Upgrade must be non-disruptive by applying rolling node-by-node upgrade

·        Each node must be tested after upgrade

Set of requirements to be proven before the final acceptance of the project:

·        Compliance with the functional and performance requirements

·        Support SLA and proof of warranty enablement

İxtisas tələbləri:

·        İstehsalçıdan icazə  (MAF) sənədi

·        Məhsullar üçün ən azı iki səlahiyyətli (rəsmi) servis mərkəzi olmalıdır

·        Təkmilləşdirmə yalnız sertifikatlaşmış mütəxəssis tərəfindən həyata keçirilməlidir

·        Təkmilləşdirmənin  sonra Lenovo və Nutanix proqram təminatlarına təsir etməyəcəyinə dair zəmanət

Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:

  • tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə)
  • tender təklifi (tender zərflərinin açıldığı tarixdən (30 sentyabr 2025-ci il) sonra azı 30 (otuz) iş günü qüvvədə olmalıdır
  • tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətinin sonuncu günündən azı 30 bank günü çox olmalıdır (yəni ən azı 25 dekabr 2025-ci il tarixinədək qüvvədə olmalıdır)
  • İddiaçının tam adı, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri
  • iddiaçının Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
  • iddiaçının son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

Tenderdə iştirak etmək istəyən  şirkətlər tələb edilən sənədləri qiymət təklifləri ilə birlikdə  30.09.2025-ci il -tarixinə kimi  kuryer poçt vasitəsilə  (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466  ) ünvanına  göndərməlidir. Yaranacaq suallarla bağlı  e-mail  vasitəsi ilə ( [email protected]  ) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 )  ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Chosen
0
1
marja.az

2Sources