AZ

Kontakt Home ətrafında narazılıqlar artır: Kredit ödənişi bitdi, amma borc bitmədi – ÖZƏL

Son günlər "Kontakt Home" mağazalar şəbəkəsi ilə bağlı şikayətlərin sayı artmaqdadır. Sosial şəbəkələrdə və müxtəlif media platformalarında yayılan narazılıqlarda əsasən iki istiqamət ön plana çıxır: məhsulun keyfiyyəti və kredit şərtləri. Bəzi vətəndaşlar bildirirlər ki, mağazadan aldıqları kondisionerlər istifadəyə yararsız vəziyyətdə olub və ya zədəli təhvil verilib. Şikayətlərin digər bir qismi isə kredit siyasətinə aiddir. Alıcıların sözlərinə görə, mağazada nağd qiyməti 2500 manat olan məhsul kreditlə alındıqda 3500 manata başa gəlir. Ən çox narahatlıq doğuran məsələ isə kredit ödənişi başa çatdıqdan sonra ortaya çıxan əlavə borclarla bağlıdır. Belə ki, müştərilərdən biri bildirib ki, bircə dəfə ödənişdə gecikmə olub və bu zaman ona heç bir cərimə tətbiq olunmayıb. Ancaq kredit tam ödənildikdən sonra ona 900 manata yaxın "dəbbə pulu" (cəza faizi) borcu olduğu bildirilib. Hətta bəzi hallarda vətəndaşlara təzyiq və təhdidlərin edildiyi də iddia olunur. Vətəndaşların bu şikayətləri istehlak kreditlərinin şəffaflığı və müştəri hüquqlarının qorunması məsələlərini gündəmə gətirir.

"Bu məsələ ilə bağlı qeyd etmək lazımdır ki, kredit müqaviləsi bağlanarkən orada bütün əsas müddəalar öz əksini tapır. Məsələn, "Kontakt Home" və digər ticarət şəbəkələri bu sahədə müştərilərlə müxtəlif problemlər yaşayıblar və həmin təcrübə əsasında bacardıqları qədər mümkün riskləri nəzərə alaraq müqavilələrinə müxtəlif bəndlər əlavə edirlər. Onlar çalışırlar ki, gələcəkdə hüquqi mübahisələrdən qorunmaq üçün bütün ehtimalları sənəddə əvvəlcədən qeyd etsinlər".

Bu fikirləri mövzu ilə bağlı Olaylar.az-a açıqlamasında iqtisadçı Asif İbrahimov deyib. İqtisadçı bildirib ki, bəzi hallarda dəbbə (cərimə) pullarının da yüksək olduğunu müşahidə edirik. Mən özüm də bir neçə belə halın şahidi olmuşam. Bu, təkcə ticarət şəbəkələrində deyil, banklarda da rast gəlinən praktikadır. Məsələn, ödəniş gecikdiyi təqdirdə tətbiq edilən faiz və dəbbə pulları bəzən müştərilərə həddindən artıq yüksək məbləğə başa gəlir. Lakin burada əsas məsələ ondan ibarətdir ki, müştəri həmin kredit müqaviləsini imzalayarkən, müqavilədə əks olunan bütün bu şərtlərlə razılaşdığını hüquqi baxımdan təsdiqləmiş olur. Yəni sən müqaviləyə imza atmaqla, həmin öhdəlikləri qəbul etmiş olursan və bu zaman onların tətbiq etdiyi hər bir şərt artıq hüquqi qüvvə qazanır. Əgər müqavilədə göstərilən şərtlər daxilində kredit götürmüsənsə, o zaman həmin müqavilə üzrə bütün öhdəliklərini də yerinə yetirməlisən. Bu baxımdan da sən ödənişi gecikdirsən, təbii ki, müqavilədə qeyd olunan qaydada cərimə hesablanacaq və tərəflər arasında hüquqi öhdəliklərə əsasən bu tətbiq olunacaq.

İstehlak kreditləri sahəsində bu cür halların geniş yayılması hansı sosial və iqtisadi risklər doğurur? 

Bu praktika uzun illərdir belə davam edir. Əgər diqqət etsək, görərik ki, bu sahədə qanunvericilikdə dəbbə pulları üçün alt və üst hədd - yəni minimum və maksimum limitlər müəyyən olunmayıb. Məhz bu səbəbdən də kredit təşkilatları bu mexanizmdən istifadə edərək cərimə məbləğlərini öz kommersiya maraqlarına uyğun şəkildə müəyyən edirlər. Belə hallarda insanlar arasında tez-tez deyilən bir ifadə yada düşür: "Alan razı, satan razı". Yəni, burada iki tərəf var - biri krediti təklif edir, digəri isə qəbul edir. Müqavilə bağlanarkən hər iki tərəf razılaşma əsasında bu öhdəlikləri üzərinə götürür.

"Əgər ödəmə müddətində hər hansı problem və ya anlaşılmazlıq yaranarsa, ilk növbədə müqaviləni diqqətlə oxumaq lazımdır. Çox vaxt insanlar sənədi oxumadan imza atırlar və sonradan bu məsələlərdə çətinlik yaşayırlar. Halbuki bu kimi halların əksəriyyəti sənəddə öz əksini tapıb - sadəcə olaraq imzalanmadan əvvəl diqqət və hüquqi maarifçilik lazımdır" - deyə A. İbrahimov əlavə edib.

Səidə Ramazanova

Təklifinizi, şikayətinizi bizə yazın. Sizi dinlərik. 055 634 88 31
Seçilən
125
50
olaylar.az

10Mənbələr