"Volkswagen"in dörd top-menecerinə "dizelgeyt" işində real şərtlər verilib
“Volkswagen” konserninin dörd keçmiş meneceri “dizelgeyt” işində təqsirli bilinib. Məhkəmə onlara şərti və real müddətlər təyin edib. Bu barədə “The New York Times” yazır.
Mütəxəssislər yüksək vəzifələrdə çalışdılar və mühərrik texnologiyalarına cavabdehdilər. Onlar dizel mühərriklərinin tullantılarının normadan artıq olması ilə bağlı məlumatları tənzimləyici orqanlardan gizlətmək məqsədi ilə əlbir olmaqda ittiham olunublar.
Dizel mühərriklərinin inkişafına nəzarət edən Jens Hadler dörd yarımillik nəticə əldə etdi. Mühərrik elektronikası şöbəsində çalışan Hanno Yelden 2 il 7 ay həbs cəzası alıb. Komponentlərin və emissiyaların işlənib hazırlanmasına cavabdeh olan daha iki menecer şərti şərtlər aldı - müvafiq olaraq bir il üç ay, həmçinin bir il və 10 ay.
2015-ci ilin payızında Volkswagen-in proqram təminatının köməyi ilə amerikalı ekoloqları aldatdığı ortaya çıxanda qalmaqal baş verdi: avtomobilin ön təkərləri fırlanarkən bort kompüteri maşının yerində dayandığını başa düşdü və atmosferə azot oksidi tullantılarını azaldıb, lakin yolda olarkən avtomobilin emissiyası normal rejimə qayıtmadı. Bu iş üzrə məhkəmə prosesi "Watergate qalmaqalı"na bənzətməklə "Dizelqeyt" adlandırıldı.
2016-cı ildə məlum olub ki, Almaniyanın Volkswagen avtomobil konserninin rəhbəri Martin Vinterkorn ABŞ-a gətirilən avtomobillərin proqram təminatı haqqında məlumatların gizlədilməsi ilə məşğul ola bilər.
Braunşveyq prokurorluğu avtomobil istehsalçısının keçmiş rəhbərini saxta ifadələr verməkdə və bazarda manipulyasiya etməkdə ittiham edib. İstintaq məlumatlarına görə, Vinterkorn bilirdi ki, 2014-cü ildə Volkswagen avtomobillərinin proqram təminatını on milyonlarla avroya yeniləyib, bu da işlənmiş qazla bağlı problemi həll etməyib. Prokurorluq bildirir ki, dizellə işləyən avtomobillərin "yüksək tullantıların əsl səbəbini gizlətmək lazım idi".