Məktəbin intensiv tədris tempindən uzaqlaşmaq, yeni macəralara başlamaq və sərbəst vaxt keçirmək uşaqlar üçün sadəcə əyləncə yox, eyni zamanda zehni inkişaf üçün mühüm fürsət hesab edilir.
AzEdu.az-ın məlumatına görə, tətillər uşaqların sinifdən kənara çıxaraq dünyanı kəşf etməsinə şərait yaradır. Yeni yerlərin görülməsi, fərqli mədəniyyətlərlə tanışlıq, muzeylərə baş çəkmək və təbiətdə vaxt keçirmək onların maraq dairəsini genişləndirir. Bu kimi fəaliyyətlər uşaqlarda öyrənməyə təbii maraq formalaşdırmağa və zehni üfüqlərini açmağa kömək edir.
Tətillər həmçinin uşaqların problem həll etmə və yaradıcılıq qabiliyyətlərini gücləndirən şəraitlər yaradır. Məsələn, bir səfər zamanı naviqasiyada iştirak etmək, yeni oyunun qaydalarını öyrənmək və ya düşərgədə çadır qurmağa kömək etmək onların gündəlik həyatla bağlı bacarıqlarını artırır.
Araşdırmalar göstərir ki, məktəb dövründə şagirdlər bəzən zehni baxımdan tükənmə yaşayır. Bu baxımdan tətillər beyin fəaliyyətinin yenilənməsi və konsentrasiyanın artırılması baxımından vacib rol oynayır. Zehni istirahət yaddaş və məlumatların daha effektiv şəkildə işlənməsini dəstəkləyir.
Uşaqlar üçün tətil zamanı yaşanan hadisələr uzun illər yaddaşlarda qalır. Bu günlərdə planlaşdırılan ailəvi fəaliyyətlər -istirahət, birgə oyunlar və ya sadəcə emosional yaxınlıq – uşaqların psixoloji rifahını gücləndirə bilər.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, tətilləri yalnız əyləncə kimi deyil, həm də uşaqların emosional və intellektual inkişafı üçün fürsət kimi qiymətləndirmək lazımdır.