...2025-ci ildə son onilliklər haqqında getdikcə daha çox film və seriallar buraxılır, 90-cı illərin ulduzları stadionları doldurur və hətta moda daha tez-tez mirasa çevrilir.
SİA-nın məlumatına görə, “Rambler&Co” media holdinqinin analitikləri internet istifadəçilərindən ümumi nostalji tendensiyasına tab gətirmədiklərini soruşublar.Məlum olub ki, sorğuda iştirak edən rusiyalıların üçdə birindən çoxu (36 faiz) müntəzəm olaraq keçmiş üçün nostalji yaşayır, 28 faiz isə bu hisslə yalnız həqiqətən əhəmiyyətli şəxsi anları xatırlayarkən qarşılaşır.
Demək olar ki, hər beşinci şəxs (19 faiz) etiraf edir ki, nostalji onları yalnız arabir vurur (yer və anın birləşməsi) və 17 faiz şüurlu şəkildə bu cür təcrübələrdən qaçır, indiki zamanda yaşamağa üstünlük verir.
Eyni zamanda, nostalji respondentlərin 37 faizi müəyyən bir dövrü deyil, konkret insanları, əşyaları və ya hadisələri çox darıxdıqlarını qeyd edir.
Bununla belə, zamandan asılı olmayaraq, məktəb və kollec illəri sorğu iştirakçılarının 27 faizdə, 20 faizdə isə uşaqlıqda isti xatirələr oyadır.
Maraqlıdır ki, Rusiya tarixinin 90-cı və 2000-ci illər kimi əlamətdar dövrləri müvafiq olaraq cəmi 8 və 6 faiz nostalji hissi doğurur. Yalnız 2 faiz 2010-cu illərin əvvəlini xatırlayır.
Nostalji təcrübələrin əsas katalizatorları yerlərdir - keçmiş evlər, küçələr, təhsil müəssisələri (46 faiz).
Musiqi rusların 23 faizdə isti xatirələr oyada bilər, filmlər və seriallar isə 19 faizdə eyni şeyi edə bilər.
Keçmişdən interyer əşyaları, oyuncaqlar, vintage və digər əşyalar respondentlərin 12 faizdə nostalji hisslər oyadır. Rusların 45 faizi köhnə filmlərə baxanda nostalji hiss edir. 24 faizi gənclik illərinin musiqilərinə yenidən qulaq asmağa və ya retro konsertlərə getməyə cəlb olunur.
Keçmiş və müxtəlif dövrlərin qəhrəmanları və hadisələri haqqında mediada yazılar oxumaq respondentlərin 23 faizini valeh edir, 5 faizi isə daha da irəli gedərək xatirələrə həsr olunmuş öz məzmununu yaradır, 3 faizi isə hərdən xüsusi mağaza və marketlərdən keçmişdən əşyalar almaqla öz nostalji hisslərini təmin edir.
Ruslar da yaxın keçmişə münasibət bildiriblər. Sorğu iştirakçılarının 73 faizi hesab edir ki, son onillik (2014-2024) hələ də nostalji olmaq üçün çox yaxındır.
15 faiz o illərin internet estetikasına, o cümlədən vebsaytların dizaynına və “köhnə məktəb” bloqçularına həsrət qalıb. Yalnız 4 faiz artıq selfi çubuqları və demotivatorlar kimi son dövrün atributlarını, 3 faiz isə karantin onlayn fəaliyyətlərini əldən verir.
Vaxtın qalan əlamətləri hər biri 2 faizdən az bal toplayıb. Ruslar çox vaxt nostaljidə fəlsəfi alt mətn görmürlər. Rusların 38 faizi üçün bu, xüsusi diqqət tələb etməyən adi bir emosiyadır.
32 faiz onun mənasının kontekstdən və əhval-ruhiyyədən asılı olduğuna inanır. 18 faizi nostaljini reallıqdan qaçmağın bir yolu kimi qəbul edir və yalnız 6 faizi bunu ilham mənbəyi və ya stresslə mübarizə mexanizmi kimi görür.
Qeyd edək ki, sorğu 2025-ci il iyunun 5-dən iyunun 11-dək “Rambler&Co” media holdinqinin resursları üzrə 114 757 internet istifadəçisini əhatə edib.
Nazlı Almuradova