AZ

"ChatGPT" rəsmi olaraq yeni dil YARADIR

Ajans.az xəbər verir ki, son bir neçə ildə gözümüzün qabağında çox böyük dəyişikliklər baş verdi. O qədər ki, süni intellekt həyatımızı kökündən dəyişdirdi. 2022-ci ildə "ChatGPT"nin gəlişi ilə inkişaf edən bu texnologiya indi "Google"dan "Microsoft"a "Meta"dan "X"ə qədər, əvvəllər Twitter kimi tanınan nəhəng şirkətlər üçün rəqabət meydanına çevrilib. Çatbotlar tədricən insanların gündəlik həyatında özünə yer tapıb və onların təsiri getdikcə artıb. Bunun konkret sübutu son hesabatda göründü. Buna görə, "ChatGPT"nin insanların danışıq tərzinə belə təsir etdiyi ortaya çıxdı. İnsanlar ChatGPT kimi danışmağa başlayırlar 1990-cı illərin sonu və 2000-ci illərin əvvəllərində internetin yüksəlişi ilə onlayn söhbət mədəniyyəti tez bir zamanda populyarlaşdı. İnsanlar uzun-uzadı cümlələr yazmaq əvəzinə, öz fikirlərini ixtisarla ifadə etməyə başladılar. Beləliklə, “LOL”, “LMAO” və “BRB” kimi abbreviaturalar həyatımıza daxil oldu. İndi, deyəsən, süni intellektin yüksəlişi ilə bənzər bir dövr başlamışdır.
Maks Plank İnstitutunun hesabatına görə, "ChatGPT" kimi dil modelləri tərəfindən hər gün öz yolunu tapmaq üçün tez-tez istifadə edilən “dərinləmək” (dərin araşdırmaq), “bacarıqlı” (usta), “vasvası” (vasvası), “aləm” (sahə), “mürəkkəb” (mürəkkəb) və “alt xətt” (vurğulamaq üçün) kimi sözlər. Bu cür sözlərə süni intellektlə yazılmış mətnlərdə tez-tez rast gəlindiyi üçün mətnin insanlar tərəfindən, yoxsa süni intellekt tərəfindən istehsal edildiyini anlamaq asan idi. Ancaq görünən odur ki, insanlar da süni intellektlə bu sözləri gündəlik dilinə gətirməyə başlayıblar.

Maks Plank İnstitutundan kənarda da bu məsələ ilə bağlı müxtəlif fikirlər mövcuddur. Bu fikirlərə görə, insan nitqi təkcə süni intellektdən təsirlənmir. Məsələn, sosial media platformaları sayəsində “hashtag”, “like”, “retweet” kimi sözlər də gündəlik dilə çevrilib. Bundan əlavə, “hekayəni paylaşmaq”, “DM-lərdə gəzmək”, “qeyd etmək” kimi ifadələr də tez-tez işlənməyə başlayıb. Bu, insan söhbətlərinə təkcə süni intellektin deyil, ümumilikdə texnologiyanın da təsir etdiyini göstərir.

Seçilən
1
Ajans.az

1Mənbələr