AZ

Proqnozlaşdırıcı Analitika: Biznes Qərarlarına Təsiri

Proqnozlaşdırıcı analitika, tarixən toplanmış məlumatlar əsasında gələcək hadisələri və trendləri proqnozlaşdırmaq üçün statistik alqoritmlər, maşın öyrənməsi modelləri və xətti reqressiya kimi metodlardan istifadə edir. Bu analitika növü, xüsusən də biznes sahəsində, strateji qərarlar qəbul etmək, müştəri davranışlarını öncədən müəyyənləşdirmək və potensial riskləri azalda bilmək üçün istifadə edilir.

Xətti reqressiya modelləri, keçmiş məlumatlar əsasında müsbət və ya mənfi arasında əlaqə yaradaraq gələcək qiymətlərin proqnozlaşdırılmasına kömək edir. Misal üçün, pərakəndə satış şirkətləri xətti reqressiya ilə müəyyən dövrlərdə satışların hacmini proqnozlaşdıraraq öz ehtiyatlarını daha səmərəli idarə edə bilərlər.

Maşın öyrənməsi isə daha kompleks analizlər təqdim edərək, həm strukturlaşdırılmış, həm də strukturlaşdırılmamış məlumatları emal edir. Maşın öyrənməsi modelləri özlüyündə davamlı olaraq yeni məlumatlarla "öyrənir" və nəticə etibarilə proqnozların dəqiqliyini artırır. Bu, müştəri sadiqliyini artırmaq və zərər ehtimallarını azaltmaq üçün əla vasitə kimi çıxış edir.

Proqnozlaşdırıcı analitikanın biznes qərarlarına təsiri olduqca genişdir. Proqnozların dəqiq olması biznes liderlərinə strategiyalarını optimallaşdırmağa imkan verir. Daha əvvəl əldə olunan məlumatlardan istifadə edərək öncədən müəyyən edilmiş trendləri izləmək, risklərin azaldılması və ənənəvi qərarların yenidən nəzərdən keçirilməsində diqqətəlayiq üstünlüklər təmin edir.

Bu analitika metodu, maliyyə xidmətlərindən tutmuş, marketinq strategiyalarına və hətta məhsul inkişaf etdirilməsinə qədər geniş tətbiq olunur. Məlumat əsaslı qərarlar qəbul etmə ehtiyacı olan dünyada, proqnozlaşdırıcı analitika başlıca rəqabət üstünlüyü kimi çıxış edə bilər.
Seçilən
10
neonews.az

1Mənbələr