Norris, avstraliyalı pilotun cəzasını çəkdiyi zaman ondan önə keçdi və Piastrinin bütün əks-hücum cəhdlərinə baxmayaraq, liderliyi qoruyaraq doğma Britaniya torpağında qələbə qazandı.
İlkin yağışlı şəraitdə poulun sahibi Maks Ferstappeni keçərək liderliyi ələ alan Piastri, ikinci təhlükəsizlik maşını dövrünün sonunda qaydalara əməl etmədiyi üçün cəza aldı. Avstraliyalı pilot yenidən start zamanı əvvəlcə sürətlənmiş, sonra isə qəflətən yavaşlamışdı.
Nəticədə Piastri son pit-stopunda 10 saniyəlik cəzasını çəkdi və bu, həmin restartda Ferstappenin sürüşüb yoldan çıxması ilə ikinci yerə yüksələn Norrisi lider mövqeyə gətirdi.
Piastri yarışın sonunda Norrisi təzyiq altında saxlamağa çalışdı və eyni zamanda, komanda körpüsünə – “əgər bunun ədalətli olmadığını düşünürsünüzsə, yerlərimizi dəyişməli və sadəcə yarışmalıyıq”, – təklifi ilə təzyiq göstərdi. Lakin McLaren komandası mövcud sıralanmanı saxlamağı seçdi və Norris daha sonra fərqi artıraraq karyerasında ilk Britaniya Qran Prisi qələbəsini qazandı.
Hülkenberq parlaq bir yarış keçirərək üçüncü yeri tutdu. Alman pilot ilk pit-stopunu ikinci dəst yaşıl təkərlər üçün mükəmməl vaxtda edərək təhlükəsizlik maşınlarından sonra dördüncü yerə yüksəldi.
Daha sonra o öz əlverişli pit-stopu ilə üçüncü yerə yüksələn Ləns Strolla yaxınlaşdı və DRS aktivləşdikdən sonra kanadalı pilotu keçdi. Hülkenberq Strollu keçdikdən sonra Ferrari pilotu Lyuis Həmiltonun təhlükəsi ilə üzləşdi, lakin keçid təkərlərin dövrü bitənə qədər mövqeyini qorudu və sliklərə keçmək üçün son dayanmasını düzgün planlayaraq üçüncü yeri təmin etdi.
Yarışın əvvəlində yağışlı trasda Corc Rassell, Şarl Lekler, Ayzek Həcər, Qabriel Bortoleto və Oliver Börman kimi pilotlar qızdırma dövrəsinin sonunda sliklər üçün pit-stop etdilər, amma trasın son sektorunda hələ su hələ çox idi.
Ardınca iki Virtual Təhlükəsizlik Maşını (VSC) dövrü baş verdi; Liam Louson Esteban Okonla toqquşmadan sonra zədələnmiş bolidi ilə kənara çəkildi və bu, üç dövrə sarı bayraqların dalağalanmasına səbəb oldu. Daha sonra Bortoleto 2-ci döngədə sürüşüb yoldan çıxdı və bu da yarışda növbəti fasiləyə səbəb oldu.
Nəhayət, yeddinci dövrədə yarış bərpa olunduqda, Piastri dərhal Ferstappeni təzyiq altına aldı və rəqibinin arxasına düşdü. O, Verstappeni birinci sektorda izlədi və ikinci sektorda da onunla birlikdə qalaraq “Becketts”dən çıxışda hücum üçün şərait yaratdı. Piastri “Stowe” döngəsində liderliyi ələ keçirdi və dərhal önə çıxdı.
Beləliklə, Ferstappen Norrisin təzyiqi altına düşdü, çünki britaniyalı pilot Həmiltonun erkən hücumundan xilas olaraq üçüncü yeri qorumuşdu. 11-ci dövrəyə qədər Ferstappenin təkərləri pisləşməyə başladı və Norris “Copse” döngəsində hücuma keçməyə cəhd etdi, lakin geri çəkildi və Red Bull pilotu “Becketts”də sürüşüb yoldan çıxdıqda ikinci yeri tutdu.
Lakin yağış yenidən güclənməyə başladı və öndəki pilotlar başqa dəst keçid təkərlər üçün pit-stop etdilər; McLaren-in Norris üçün daha yavaş pit-stopu Ferstappenin ikinci yeri geri almasını təmin etdi. İkisi də hələ dayanmamış Aleks Əlbonu keçdikdən sonra, Norris ikinci yeri geri almağa çalışdı, lakin güclənən yağış səbəbindən təhlükəsizlik maşını çıxdığı üçün vaxt çatmadı.
Təhlükəsizlik maşını arxasında üç dövrədən çox dondurulmuş vəziyyətdə qalan sıralama, yarış yenidən başladıqdan sonra təxminən yarım dövrə davam etdi. Həcər “Copse” döngəsində tormozlama zonasında Andrea Kimi Antonellinin arxasına çırpılaraq divarla toqquşduqdan sonra təhlükəsizlik maşını yenidən Piastrinin qarşısında peyda oldu.
Racing Bulls komandası bolidinin qalıqlarının təmizlənməsi üçün dörd dövrəlik konvoydan sonra, təhlükəsizlik maşını kənara çəkildikdə Piastri idarəetməni öz üzərinə götürdü; avstraliyalı pilot “Hangar” düzlüyündə sıralanmanı geri çəkməyə çalışdı, bu da az qala Ferstappeni qəfil yaxalayacaqdı.
Hakimlər Piastrinin hərəkətlərini 10 saniyəlik cəzaya layiq gördülər. Bu partlayıcı anı daha da gərginləşdirən hadisə, Piastri sıralanmanı “Vale” döngəsindən keçirərkən Ferstappenin yerində fırlanması oldu, bu da ikinci yeri Norrisə verdi və niderlandlı pilotu 10-cu yerə saldı.
Yekunda Ferstappen beşinci yerə qədər irəlilədi; yaş şəraitdə balans problemlərinə baxmayaraq, o, Williams pilotları, Pyer Qasli və Strollu arxada qoydu, lakin sonda Həmiltondan 17 saniyə geridə qaldı. Qasli, Stroll, Əlbon, Fernando Alonso və Rassell ilk onluğu tamamladılar.