Reklam rəhbərləri özlərini çəyirtkə adlandırdıqda, bu, onların özlərini kiçiltməsi demək deyil. Reklamçılar, sanki nəsli kəsilmə səviyyəsində olan hadisələrdən sağ çıxmaq üçün gözəçarpan bir bacarıq göstərmişlər. 1920-ci illərdə müəlliflər radioya uyğunlaşdılar; 1950-ci illərdə rəssamlar televiziyanı qəbul etdilər. 2000-ci illərin əvvəlində reklamlar onlayn keçdikcə agentliklər möhkəm dayandılar. Bu həftə, başqa bir texnoloji inqilabın qarşısında, reklamçılar Fransa Rivierasındakı illik şənliklərini dəyişmədən keçirdilər. Son çalıxma mərhələsi, süni intellekt (AI) tərəfindən gətirilmişdir, çəyirtkələrin indiyə qədər heç olmadığı qədər sınağa çəkilir. Reklam sahəsi, hələ ki, AI tərəfindən ən radikal şəkildə təsirlənmiş sektorlardan biridir. Beləliklə, reklam dünyası, digər sənayelər üçün gələcəyə dair bir kartpostal təqdim edir. Üç dərs xüsusi olaraq diqqətəlayiqdir. Birincisi, insan işçiləri ilə chatbot rəqibləri arasındakı xəndəyin əksəriyyət insanlardan daha dar olmasıdır. Yaradıcılıq işi tez-tez avtomatlaşdırmadan immun olaraq görülür. Böyük dil modelləri (LLM-lər), çox vaxt ən orijinal olanın əksi olan ən çox ehtimal olunan cavabı təxmin etmək üçün hazırlanmışdır. Ən yaxşı reklamlar, hələ heç bir maşının xəyal edə bilməyəcəyi qədər qəribə və gözəldir: məsələn, sərbəst cücələr reklam etmək üçün toyuqlara addım ölçənlərin bərkidildiyi kampaniyanı götürək. Lakin bu həftə Kann şəhərində TikTok, Meta, Google və digər reklam platformaları, bir düymə basmaqla keçərli video yarada və ya reklam mətnini yenidən yaza bilən AI güclü xüsusiyyətlərini nümayiş etdirdilər. Onların çıxışı heç bir mükafat qazanmayacaq. Bu vacib deyil. Hər il reklamlara sərf olunan 1 trilyon dolların çoxu, Kann qran-prisi üçün deyil, işçi kampaniyaları üçün istifadə olunur. Sam Altmanın bir gün AI-nin marketinqin 95%-ni edəcəyini proqnozlaşdırması, OpenAI şirkəti üçün təbliğat kimi səslənə bilər. Ancaq insanlar tərəfindən hazırlanmış ilham verici məzmun, əks-argument olaraq təqdim olunan, qəti şəkildə qalan 5%-in içərisindədir. Robotlar qalanı ilə kifayətlənəcək. Başqa bir dərs, ən böyük şirkətlərin qazanacaqları ən çox şeyi əldə etmələridir. Bu, AI-nin bacarıq və zəkanın demokratikləşəcəyinə dair populyar narrativə ziddir. Doğrudur, Meta və başqalarının yeni alətləri milyonlarla mikro-biznesə əvvəllər əllərinə çatmayan keyfiyyətdə video reklamlar hazırlamağa və mətnləri bir neçə dilə tərcümə etməyə imkan verəcək. İndi qlobal kampaniyalar yüzlərlə dollara onlayn başlaya bilər; bir neçə min dollara televizyona layiq reklamlar hazırlanır. Amma bir addım geri çəkildikdə, ciddi pulların nəhənglər tərəfindən qazanıldığı aydındır. Reklamların satışı artıq daha çox konsentrasiyaya məruz qalırdı: beş il əvvəl qlobal reklam bazarının üçdə birini təşkil edən dörd texnologiya firması, indi onun yarısını təşkil edir. Amerika'nın ən böyük şirkətləri, AI yatırımlarını qalanlardan daha sürətli artırırlar. Təbii ki, AI, həm hesablama qabiliyyəti, həm də böyük məlumat dəstləri tələb edir, hər ikisi də bahadır. İnsan zəkanısı daha çox və ya az təsadüfi paylanmışdırsa da, süni növü ala bilər. Zəkaya çıxışı demokratikləşdirmək əvəzinə, AI ən zənginlərin onu yığıb saxlamasına imkan verə bilər. Reklam dünyasından alınan son dərs, AI-nin yayılmasının gözlənilməz nəticələri ola biləcəyidir. Bəzi reklamvericilər büdcələrini televiziyadan sadə outdoor reklam lövhəsinə keçirirlər. Niyə? Çünki AI, reklamı görəndən sonra istehlakçıların məhsulu alıb-almadığını böyük məlumat dəstlərindən çıxarmağa imkan verərək, marketoloqlara kampaniyanın effektivliyini təxmin etmədən ölçməyə imkan verir. Digər bir gözlənilməz qəhrəman, köhnə məktəb ictimai əlaqələridir. İstehlakçılar axtarış motorlarından chatbotlara keçdikcə, markalar LLM-ləri onların haqqında yüksək danışmağa inandırmalıdır. Bunu etmək üçün ən təsirli yol, modelin ən çox diqqət yetirdiyi mənbələrə təsir etməkdir, məsələn, xəbər məqalələri. AI əsrində, yüksək texnoloji “axtarış motoru optimizasiyası” offline ilə şirin danışmaqdan daha az effektiv ola bilər (və ya ən azından, marketoloqlar post-Kannes xərcləri təqdim etdikdə belə israr edə bilərlər). Reklam dünyası müəyyən əlamətdar yollarla əyricidir. Reklam xərcləri yüksək likvidliyə sahibdir, ona görə də sənaye, AI-nin yanacaq doldurmağına səbəb olan son illərdəki bumdan daha çox faydalanıb. Reklamlarda aktiv olan böyük texnologiya firmaları da AI-də liderdirlər və yeni məhsullarını sınaqdan keçirmək üçün reklamlardan istifadə ediblər. Və hər kəs reklamçıların sağ qalma bacarığına malik deyil. Ancaq qalan iş dünyası, Kann çəyirtkələrinə diqqət göstərməlidir. Reklam dünyasındakı inqilab, gələcəyinin dadıdır. ■
- Gecə Modu
- Ana səhifə
- Statistika
- Mənbələr
- Reytinq
- Hava
- Valyuta