AI dövründə kiminə Accenture lazımdır?
Konsultasiya kimlər üçün uyğundur? Əlbəttə ki, məsləhətçilər üçün. İcra başçıları üçün, uğursuzluğu xarici pis məsləhətə bağlayıb, müvəffəqiyyətli məsləhəti isə öz adına yaza bilənlər üçün. Həmçinin, sənayenin birjanın nəhəngi olan və səhmdarları üçün olan Accenture üçün. 2000-ci ildə mühasibatlıqdan ayrılan və bir il sonra ictimaiyyətə açıqlanan Accenture, 2015-ci ilin əvvəlindən 2024-cü ilin sonuna qədər ümumilikdə (dividendlər daxil olmaqla) təxminən 370% gəlir əldə edib, bu da yalnız S&P 500 indeksini deyil, həm də məsləhətləşmə müstəvisində olan Goldman Sachs və Morgan Stanley-ni üstələyib. Fevral ayında Amerikanın səhm bazarı hər zamanın ən yüksək səviyyəsinə çıxdıqda, bu şirkət 250 milyard dollar dəyərində idi, bu da hər hansı bir investisiya bankından çox idi.
Buna baxmayaraq, o vaxtdan bəri investorlar onun bazar dəyərindən təxminən 60 milyard dollar siliblər və onun üzündəki özündənrazı təbəssümü yox ediblər. 20 iyun tarixində onun səhmlərinin qiyməti, gözlənilməz rüblük qazanc hesabatına əsasən 7% aşağı düşdü. Gəlir və əməliyyat gəliri gözləniləndən azacıq daha sürətli artdı və müvafiq olaraq 17.7 milyard və 3 milyard dollara çatdı. Amerikan hökuməti müqavilələri növbəti nəsil effektivlik təşəbbüsündən ehtimal etdiyindən daha az təsir aldı. Lakin, yeni sifarişlər ardıcıl olaraq ikinci rübdə azaldı. Birbaşa məsləhət layihələri və müştərilər adından müəyyən korporativ funksiyaları gündəlik olaraq idarə edən "idarə olunan xidmətlər" azaldı. Son üç ayda şirkətlə 100 milyon dollardan çox biznes etmək üçün fərdi müştərilərin sayı 32-dən 30-a endi.
Bunun bir qismi müvəqqəti bir əngəldir. Ticarət müharibəsi dumanında və Yaxın Şərqdəki geosiyasi qarışıqlıqlarda bir çox qlobal şirkət hazırda sağ qalmaqdadır, hansı ki, Accenture-ın əsas sahəsidir. Lakin, firmanın problemləri daha dərindir. İnternetdən bulud hesablamalarına qədər yeni texnologiyaların uyğunlaşması haqqında başqalarına necə məsləhət verdiyi ilə zəngin olan firma, indi yaradıcı süni zəka dövründə eyni problemlə üzləşir. Yarı-avtomatik generativ süni zəka "agentləri" dünyanı bürüyərkən, kim məsləhətçilərə ehtiyac duyur?
Bu, 2019-ci ildən bəri Accenture-ın rəhbəri olan Julie Sweet üçün narahat bir sualdır. Onun iki bölümdəki cavabı müştərilərin generativ süni zəka ilə əvvəlki texnoloji yeniliklərdə olduğu qədər, ya da daha çox köməyə ehtiyac duyacaqları iddia etməsi və Accenture-ın bu yardımı mükəmməl şəkildə təmin edə biləcəyinə olan israrıdır. Hər iki iddia inandırıcı deyil.
Doğrudur ki, bir çox çoxmillətli şirkət generativ süni zəkadan baş çıxarmır. Çoğu menecerdən Claude Sonnet 4 və ChatGPT o3-ün nisbi üstünlükləri haqqında soruşun və siz boş bir baxış alacaqsınız. S&P Global tərəfindən aparılan son araşdırma, şirkətlərin 42% -inin əksər süni zəka təşəbbüslərini tərk etdiyini ortaya qoydu. Bir il əvvəl bu rəqəm sadəcə 17% idi. Açıqca, bir az dəstəyə ehtiyac var.
Lakin, bu nə qədər davam edəcək? Accenture-ın uğuru, uzun zamandır ki, müştərilərin seçməsinə, yerləşdirməsinə və saxlamağa kömək etdiyi çoxlu texnologiya təminatçıları ilə olan əməkdaşlıqlara əsaslanıb. Bütün tərəflər, özlərinin davamlı münasibətlərinin gücünü vurğulayır. Məsələn, noyabr ayında Accenture və Microsoft, 25 illik birgə müəssisələri olan Avanade-ə "Kopilot biznes transformasiya təcrübəsi" əlavə etdi. May ayında məsləhətçi və korporativ proqram nəhəngi olan SAP, kiçik, lakin sürətlə böyüyən şirkətlərin "yenidən kəşf etməsinə, inkişaf etməsinə və böyüməsinə" kömək edəcək yeni proqramı təqdim edirdi (Julie Sweet-in sözlərinə görə) və (SAP-nın rəhbəri Christian Klein-in sözlərinə görə) "daha sürətli hərəkət etməsinə, daha effektiv işləməsinə və inamla böyüməsinə" kömək etmək üçün.
Bütün bu ictimai şənliyə baxmayaraq, Accenture-ın bəzi tərəfdaşları vasitəçini aradan qaldırmaq üçün səbirsizlənirlər. Süni zəka, onların təkliflərinə inteqrasiya edilir ki, istifadəçilərin əmrlərinə uyğun olaraq İT sistemlərini avtomatik yeniləyən və təkmilləşdirən süni zəka agentləri tərəfindən birbaşa istifadəyə hazır olsun və işləməyə davam etsin. Palantir kimi yeni iştirakçılar öz mühəndislərini müştərilərin yanında yerləşdirir. Bütün bunlar müştərilərə Accenture məsləhətçiləri üzərində qənaət etməyə imkan verir, bir dost olaraq qəbul edilən bir texnologiya rəhbərinin sərt sözlərinə görə.
Artıq Accenture-ın yeni generativ süni zəka müqavilələrinin sürəti keçən il rübdə 200 milyon dollardan, son üç ayda 100 milyon dollara yavaşlayıb - texnoloji inqilabın ilk günləri üçün tam da əminlik verici deyil. Bu, Kennedy Intelligence-nin məsləhət sənayesini izləyən Tom Rodenhauser-in "AI rəqəmsal 2.0 deyil" xülasəsinə işarə edir.
Sweet-in əksinə israrına baxmayaraq, süni zəka dövrü çox güman ki, Accenture kimi texnologiya təminatçılarının deyil, onun yaradıcılarının olacaq. Son on ili nəzərdən keçirək. 2022-ci ilin noyabr ayında ChatGPT-in kütlələrə generativ süni zəkanı təqdim etməsindən yeddi yarım il əvvəl, Accenture-ın həmin dövrdəki 200% səhmdar gəlirləri və gələcək perspektivləri, onun pay qiymətinin gəlir proqnozlarına nisbəti ilə ölçüldüyü kimi, SAP və IBM kimi şirkətləri kölgədə buraxıb. Son iki yarım ildə vəziyyət dəyişib. Palantir bir il əvvəlki dəyərindən altı dəfə çox, 338 milyard dollar dəyərindədir.
Accenture, kapital bazarlarına girişindən dərin texnologiyaya investisiya qoymaq üçün istifadə edə bilərdi (məsələn, IBM bunu 1990-cı illərdə məsləhətçiliyə yönəldiyinə baxmayaraq etməyə davam etdi). Bunun əvəzinə, o, kiçik məsləhətlərin saysız-hesabsız alqılarında israf etməyi seçdi. Bu, bəlkə də Meta və Google-un yolu ilə getdikdə süni zəkanın kənara çıxarmaq istədiyi reklam və marketinq agentliklərindən təxminən 50-ni əhatə edir.
İnvestorların narahatlığını sakitləşdirmək cəhdi ilə, Sweet firmasında "yenidən kəşf xidmətləri" ətrafında yenidən təşkilatlandırıb. Yeni bölmə, müştərilərin ehtiyaclarını qarşılamaq üçün Accenture-ın bütün bizneslərini bir yerdə birləşdirir. Bu, Accenture kimi səslənir və Sharma-ın yeni rolu Sweet-in işi olan bütün biznesə nəzarət etmək roluna bənzəyir. Firma həqiqətən, süni zəka tərəfindən yox edilməkdən qaçmaq istəyirsə, daha yaxşı məsləhətə ehtiyac ola bilər.
The Economist abunəçiləri, bizim liderlər, sütunlar, qonaq esseləri və oxucu yazışmalarından ən yaxşılarını bir araya gətirən fikir xəbər bülletenimizə qeydiyyatdan keçə bilərlər.