Məsləhətin kimlər üçün faydalı olduğunu soruşursunuzsa, ilk olaraq məsləhətçiləri nəzərdə tutmalıyıq. Əlbəttə, baş direktorlar da faydalanır, çünki uğursuzluğu xarici yanlış məsləhətlə əlaqələndirə və uğurlu məsləhət üçün krediti özlərinə götürə bilərlər. Bundan başqa, sənayenin birja siyahısında olan nəhəngi və onun səhm sahibləri üçün də faydalıdır. 2015-ci ilin əvvəlindən 2024-cü ilin sonuna qədər, 2000-ci ildə mühasibat bacısından ayrılan və bir il sonra birjaya daxil olan Accenture, ümumi olaraq (dividendlər daxil olmaqla) təxminən 370% gəlir əldə edib və bu, təkcə S&P 500 indeksini deyil, həm də məsləhətçilikdə özündən razı olan rəqiblər Goldman Sachs və Morgan Stanley-ni də geridə qoyub. Amerikanın birja bazarı fevral ayında rekord səviyyəyə çatdığı zaman, şirkətin dəyəri 250 milyard dollar idi, bu da hər iki sərmayə bankından daha çox idi.
Bununla belə, o vaxtdan bəri, investorlar onun bazar dəyərindən təxminən 60 milyard dollar siliblər və onun özündənrazı təbəssümünü üzündən götürüblər. İyunun 20-də onun səhmlərinin qiyməti məyusedici rüblük gəlir hesabatından sonra 7% aşağı düşüb. Gəlir və əməliyyat mənfəəti hər il gözləniləndən bir az daha sürətli artaraq müvafiq olaraq 17.7 milyard dollar və 3 milyard dollara çatıb. Amerika hökuməti müqavilələri DOGE səmərəlilik təşəbbüsündən gözləniləndən az zərər gördü. Lakin yeni sifarişlər ardıcıl olaraq ikinci rübdə azaldı. Həm birdəfəlik məsləhət layihələri, həm də Accenture-in müştərilər adından müəyyən şirkət funksiyalarını icra etdiyi “idarə olunan xidmətlər” azaldı. Son üç ayda 100 milyon dollardan çox iş aparan fərdi müştərilərin sayı 32-dən 30-a azaldı.
Bunun bir qismi müvəqqəti bir geriləmədir. Ticarət dünya müharibəsinin və Yaxın Şərqdəki geosiyasi qarmaqarışıqların fonunda bir çox qlobal şirkət hazırda "yenidənqurma" əvəzinə, Accenture-in əsas fəaliyyəti olan, sağ qalma ilə məşğuldur. Lakin, şirkətin problemləri daha dərindir. İnternetdən bulud hesablamasına qədər yeni texnologiyalara uyğunlaşmağı başqalarına öyrədərək sərvət qazanmış olan şirkət, indi yaranan süni intellekt dövründə eyni vəziyyətlə üzləşir. Yarı avtonom gen-AI "agentləri" dünyanın hər tərəfini bürüdükcə, məsləhətçilərə kim ehtiyac duyar?
Bu, 2019-cu ildən bəri Accenture-in rəhbəri olan Julie Sweet-in qarşısında duran narahat edici sualdır. Onun bu suala verdiyi ikili cavab müştərilərin yeni nəsil süni intellektlə də əvvəlki texnoloji yeniliklərdə olduğu qədər, hətta daha çox köməyə ehtiyac duyacaqlarını və Accenture-in bunu təmin etmək üçün mükəmməl şəkildə hazır olduğunu təkidlə vurğulamaqdır. Hər iki iddia inandırıcı görünmür.
Doğrudur ki, bir çox transmilli şirkətlər gen AI-in nə olduğunu tam başa düşmürlər. Əksər menecerlərdən Claude Sonnet 4 və ChatGPT o3-ün üstünlükləri haqqında soruşduqda, onlar heç nə anlamırlar. Məlumat toplayıcısı S&P Global tərəfindən aparılmış son sorğuya görə, şirkətlərin 42%-i AI layihələrinin əksəriyyətini dayandırıblar. Bir il əvvəl isə bu rəqəm cəmi 17% idi. Aydındır ki, bu vəziyyətdə dəstək göstərmək zəruridir.
Nə qədər davam edəcək? Accenture-nin uğuru, müştərilərin texnologiya təminatçıları ilə, tez-tez mürəkkəb olan məhsullarını seçmək, qurmaq və saxlamaqda kömək etdiyi tərəfdaşlıqlara əsaslanmışdır. Hər tərəf davamlı münasibətlərinin gücünü vurğulayır. Məsələn, noyabr ayında Accenture və Microsoft, 25 illik birgə müəssisələri olan Avanade-ə bir "Copilot biznes transformasiya təcrübəsi" əlavə etdilər. May ayında isə konsaltinq şirkəti və digər uzun müddətli əməkdaşı olan korporativ proqram təminatı nəhəngi SAP, kiçik lakin sürətlə böyüyən şirkətlərə "yenidən icad etməyə, inkişaf etməyə və böyüməyə" kömək edəcək (Cənab Sweet-in sözləri ilə) və "daha sürətli hərəkət etməyə, daha səmərəli işləməyə və əminliklə miqyası artırmağa" (Cənab Christian Klein, onun SAP-dakı həmkarının sözlərinə görə) imkan verəcək yeni bir proqram təqdim etdilər.
Bütün bu ictimai dostluğa baxmayaraq, Accenture-nin bəzi tərəfdaşları vasitəçiləri aradan çıxarmağı səbirsizliklə gözləyir. Süni intellekt onların təkliflərinə inteqrasiya edilir ki, bu da qutudan çıxdığı kimi işləyir və istifadəçilərin əmrlərinə uyğun olaraq İT sistemləri avtomatik yenilədikcə və təkmilləşdirdikcə işləməyə davam edir. Palantir kimi yeni şirkətlər öz mühəndislərini müştərilərlə bir araya gətirirlər. Bütün bunlar müştərilərə Accenture məsləhətçilərinə pul xərcləmədən qənaət etməyə imkan verir, bir dost texnoloji rəhbərin açıq sözləri ilə desək.
Artıq Accenture-in yeni nəsil AI müqavilələrinin tempi azalmağa başlayıb, keçən il rübdə 200 milyon dollardan, son üç ayda 100 milyon dollara düşüb - bu, çox reklam olunan texnoloji inqilabın ilk günləri üçün tam təsəlliverici deyil. Bu vəziyyət göstərir ki, Kennedy Intelligence şirkətindən və konsaltinq sənayesini izləyən Tom Rodenhauser-ın sözlərinə görə, Accenture üçün “AI rəqəmsal 2.0 deyil”.
Ms Sweet-in əksini israr etməsinə baxmayaraq, süni intellekt dövrü texnologiyanı təmin edənlərdən çox, onun yaradıcılarına aid olacaq kimi görünür. Son on ili nəzərə alın. ChatGPT-nin 2022-ci ilin noyabrında geniş kütləyə süni intellekt təqdim etməsindən əvvəlki yeddi yarım ildə Accenture şirkətinin investorlarına gətirdiyi 200% gəlir və şirkətin gələcək perspektivləri (bunu onun səhmlərinin qiymətinin gözlənilən qazanc nisbəti ilə ölçmək olar) SAP və IBM kimi şirkətləri geridə qoydu. Son iki yarım ildə isə vəziyyət dəyişib. Palantir isə öz növbəsində 338 milyard dollar dəyərdədir ki, bu da sadəcə bir il əvvəlki qiymətinin altı qatıdır.
Accenture özünün kapital bazarlarına çıxışından istifadə edərək dərin texnologiyalara investisiya qoya bilərdi (məsələn, IBM 1990-cı illərdə məsləhət xidmətlərinə yönəlməsinə baxmayaraq bunu davam etdirib). Bunun əvəzinə, o, kiçik məsləhət şirkətlərinin saysız-hesabsız kiçik miqyaslı satın alınmasına qərar verdi. Bunun içərisinə, əgər Meta və Google istədiklərini etsələr, generativ süni intellektin tezliklə köhnəldə biləcəyi, təxminən 50 reklam və marketinq agentliyi də daxildir.
Sərmayəçilərin narahatlığını aradan qaldırmaq üçün xanım Sweet şirkətini "yenilik xidmətləri" ətrafında yenidən təşkil edib. Yeni bölmə, Accenture-in bütün bizneslərini müştərilərin ehtiyaclarını qarşılamaq üçün vahid bir məkan kimi birləşdirir. Bu bölməyə Accenture-in Amerika əməliyyatlarının nüfuzlu rəhbəri Manish Sharma başçılıq edəcək. Bu, əslində, Accenture-nin özü kimi səslənir və cənab Sharma-nın yeni vəzifəsi də xanım Sweet-in əvvəlki bütün işləri nəzarət etdiyi rolu kimi görünür. Əgər şirkət həqiqətən AI tərəfindən sıradan çıxarılmaqdan qaçmaq istəyirsə, bəlkə də daha yaxşı məsləhətə ehtiyacı var. ■
The Economist-in abunəçiləri, bizim rəhbər yazılarımızın, köşə yazılarımızın, qonaq esselərimizin və oxucu məktublarımızın ən yaxşılarını bir araya toplayan Opinion bülleteninə abunə ola bilərlər.
- Gecə Modu
- Ana səhifə
- Statistika
- Mənbələr
- Reytinq
- Hava
- Valyuta