AZ

Rusiya Çindən yük maşınlarının idxalını qadağan etdi

Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Rusiya Federal Texniki Tənzimləmə və Metrologiya Agentliyi (Rosstandart) “Dongfeng”, “Foton”, FAW və “Sitrak” markalı ağır yük maşınlarının idxalını və satışını qadağan edib. Səlahiyyətlilər qadağanın səmərəsiz əyləc sistemləri, yüksək səs-küy səviyyəsi və təcili çağırış cihazlarının olmaması kimi səbəblərə əsaslandığını bildirib.

Hafta.az-ın yazdığına görə, bununla belə, sənaye nümayəndələri iddia edirlər ki, bu qərar rus istehsalçısı “Kamaz”ın maraqlarını qorumaq məqsədi daşıyır.

Rosstandart-ın bu addımı 2024-cü ilin fevralında “Shacman” yük maşınlarına qoyulan qadağanı genişləndirir. Sənaye məlumatlarına görə, 2025-ci ildə Rusiyada ən çox satılan 10 yük maşını modelindən altısı Çin mənşəlidir. “Sitrak” satış lideri, “Kamaz” isə ikinci olub. Qadağa həmçinin hazırda stokda olan 2024 model avtomobillərin satışını da dayandırıb. "Kapital"ın (Kapital) texniki direktoru Aleksandr Zaxarova bildirib ki, Çin istehsalı olan avtomobillərlə bağlı şikayətlərə baxmayaraq, sənaye bu markalara üz tutur: "Avropa istehsalı olan avtomobillər köhnəlib, parkların yenilənməsinə ehtiyac var. Hətta "Kamaz"ın 90 faizi xaricdən gətirilən hissələrdən ibarətdir. Qiymət və performans baxımından Çin markalarına üstünlük verilir".

Transasia Logistics-in baş direktoru Kirill Latinski, qadağanın texniki səbəblərdən daha çox “Kamaz”ı qorumaq məqsədi daşıdığını deyib: "Yadda saxlamaq lazımdır ki, “Kamaz” 2025-ci ilin birinci rübündə 12,5 milyard rubl zərər görüb və satışlar 60 faiz azalıb. Açıq rəqabət əvəzinə monopoliya yaranıb".

"Qruzaavtotrans" Milli Yük Nəqliyyatı Assosiasiyasının prezidenti Vladimir Matyagin bəyan edib ki, qadağa müvəqqəti ola bilər: "Daşıyıcılar yüksək faiz dərəcələri və lizinq ödənişləri səbəbindən artıq yeni avtomobillərin alınmasını dayandırıb. Çin istehsalçıları texniki çatışmazlıqları aradan qaldırsalar, bazara qayıda bilərlər". Matyagin bazarın artıq doyduğunu və 6-12 aylıq qadağanın ciddi təsir etməyəcəyini proqnozlaşdırdı. Rusiyanın ağır kommersiya avtomobilləri bazarında Çin markalarının payı son illərdə sürətlə artıb.

Qərbin sanksiyaları səbəbindən Avropa brendlərinin geri çəkilməsi Çin istehsalçıları üçün əhəmiyyətli bir bazar fürsəti təqdim edib.

Bununla belə, Rosstandart-ın son qərarı, hələ qadağan edilməmiş “Sany” və “Howo” kimi markalar istisna olmaqla, Çin istehsalı olan opsionları böyük ölçüdə ləğv edib.

Mütəxəssislər bu boşluğu doldurmaq üçün “Kamaz”ın istehsal gücünün olub-olmadığını sual altına alırlar.

Seçilən
39
hafta.az

1Mənbələr