AZ

Rəqabət təzyiqi artır: BYD satış hədəfini aşağı salır

Çinin elektrikli avtomobil istehsalçısı BYD 2025-ci il üçün satış hədəfini 5,5 milyon avtomobildən 4,6 milyona endirib. Geely Auto və Leapmotor kimi rəqiblərin gərgin rəqabəti şirkətin qərarına təsir edib. Yeni hədəf 2024-cü ilə nisbətən 7,67% artım göstərsə də, bu, son beş ilin ən aşağı artım tempi olacaq.

Çinin ən böyük elektrikli avtomobil istehsalçılarından biri olan BYD, 2025-ci il üçün satış hədəfini aşağıya doğru yenidən nəzərdən keçirdi. Şirkət daha əvvəl təyin etdiyi 5,5 milyon avtomobil hədəfini 4,6 milyon ədədə endirdiyini açıqladı.

Rəqabət təzyiqi hədəf dəyişikliyinə səbəb olur

Şirkət mənbələri göstərir ki, bu revizyonun əsas səbəbi Geely Auto və Leapmotor kimi rəqiblərin artan rəqabət təzyiqidir. Onlar həmçinin vurğuladılar ki, hədəf bazar şəraitindən asılı olaraq gələcəkdə yenidən nəzərdən keçirilə bilər.

Seçilən
33
kommersant.az

1Mənbələr