Bombalarla kifayətlənməyən soyqırım törədən İsrail, indi sosial medianı “müharibə aləti”nə çevirib.
KONKRET.az xəbər verir ki, Google ilə 45 milyon dollarlıq müqavilə, TikTok və X ilə birlikdə Qəzzada aclıq reallığını gizlətmək məqsədi daşıyır.
Belə ki, sızan sənədlər Netanyahunun ofisinin 2025-ci ilin iyununda Google ilə altı aylıq 45 milyon dollarlıq təbliğat müqaviləsi imzaladığını ortaya qoyub. Google bu kampaniyada “əsas tərəfdaş” olaraq təyin olunub. Reklamlar YouTube və Display & Video 360-da yayımlanıb.
İsrail hökumətinin İsrailin dövlət reklam bürosu (Lapam) ilə Google-un Display & Video və YouTube reklam platformaları arasında təxminən 45 milyon dollarlıq müqaviləni elan etməsinin ekran görüntüsü. Hər iki kampaniya 17 iyun – 31 dekabr 2025-ci il tarixləri arasında keçərlidir.
Məlumata görə, bu xərclər İsrailin xaricdə imicini təbliğ etmək və müdafiə etmək strategiyası olan “Hasbara” kimi tanınan xalq diplomatiyası səylərinin bir hissəsidir.
Həmçinin, bu razılaşma İsrailin 2025-ci il martın 2-də Qəzzaya ərzaq, dərman, yanacaq və digər humanitar yardımları tamamilə əngəlləməsindən qısa müddət sonra əldə edilib. Təbliğat videolarında “Qəzzada yemək var. Əksini söyləyən yalan danışır” deyilir. Ödənişli reklamlarla gücləndirilmiş videolar ingilis, italyan, alman və polyak dillərində 18 milyondan çox insana paylanıb.
Rəsmi məlumatlara görə, qatil İsrail hökuməti X sosial media platformasına 3 milyon dollar, Outbrain/Teads-ə isə 2,1 milyon dollar xərcləyib.
Dəniz Pənahova
KONKRET.az