Azərbaycanda toyuq məhsulları istehsalında tanınmış brendlərdən biri olan “Səba” ASC son illərdə həm istehsalat, həm maliyyə, həm də ictimai etibar baxımından ciddi sınaqlarla üzləşib.
Şirkətin fəaliyyətində müşahidə olunan problemlər təkcə daxili maliyyə çətinlikləri ilə məhdudlaşmır. Eyni zamanda, istehlakçı etibarının itirilməsi, məhsul keyfiyyətindən narazılıqlar və bazar rəqabətinin güclənməsi kimi amillərlə də bağlıdır.
Keyfiyyət problemləri və istehlakçı narazılığı
İstehlakçı şikayətləri “Səba” brendinə qarşı ən çox vurğulanan narazılıqlardan biridir. Sosial mediada və xəbər portallarında yayımlanan məlumatlara görə, bəzi hallarda xarab olmuş toyuq məhsulları və qoxulu ət halları qeydə alınıb.
Məsələn, bir istehlakçı “Bravo” marketdən aldığı “Səba” toyuq məhsulunun bağlamasını açdığında üfunət iyindən dayana bilmədiyini bildirib. Başqa bir xəbər portalında isə “qurdlanmış "Səba" toyuq ətləri – şok fotolar” başlıqlı məlumat yayılıb (Xalqxeber.az).
Dondurulmuş məhsulların saxlanması problemləri
Marketlərdə soyuducuların işləməməsi və elektrik enerjisinin kəsilməsi nəticəsində dondurulmuş məhsulların görünüşü pozulub. Bu, istehlakçı narazılığını artıran amillərdən biri olub. Şirkət bəzi hallarda bu məhsulları geri yığıb və istehlakçılara xəbərdarlıq edib (Marja.az).
Maliyyə çətinlikləri və zərərlər
“Səba” ASC-nin Dəvəçi broyler fabrikində 2014-2016-cı illərdə ciddi maliyyə itkiləri qeydə alınıb. Ümumilikdə 7,4 milyon manat zərər yaranıb.
Əsas səbəblər:
- Yem və dərman xərclərinin artması
- Manatın dəyərsizləşməsi
- Digər əməliyyat xərclərinin yüksəlməsi
Bu maliyyə itkiləri nəticəsində işçilərin ixtisarına və əməkhaqqı məsələlərində narazılıqlara da yol açılıb (Azadlıq.org).
Struktur dəyişiklikləri və törəmə şirkətlərin ləğvi
Şirkət fəaliyyətini optimallaşdırmaq məqsədilə struktur dəyişikliklərinə də əl atıb. “Dəvəçi Broyler Dərin Emal” MMC 2023-cü ilin dekabrında ləğv edilib. Bu qərar idarəetməni sadələşdirmək və əməliyyat xərclərini azaltmaq məqsədilə qəbul olunub (FED.az).
GMO və yem istehsalı İlə bağlı iddialar
Bəzi xəbərlərdə “Səba”nın yemində GMO (genetik modifikasiya olunmuş orqanizmlər) istifadə etməsi iddia olunub. Lakin şirkət öz taxıl sahələrində yetişdirilən yemlərin keyfiyyətini vurğulayaraq bu iddiaları təkzib edib.
İctimai etibarın azalması və bazar təsiri
Keyfiyyət problemləri və maliyyə çətinlikləri nəticəsində “Səba” markasının ictimai etibarı zədələnib. İstehlakçılar sosial şəbəkələrdə narazılıqlarını paylaşdıqca, şirkətin satış həcmi və bazar payı da təsirlənib.
“Səba” ASC-nin qarşılaşdığı problemlər kompleks xarakter daşıyır. Belə ki, maliyyə itkiləri, istehsalat və məhsul keyfiyyəti məsələləri, ictimai etibarın zəifləməsi və struktur dəyişikliklərinin tətbiqinin uğursuzluğu şirkəti ciddi böhrana düçar edib. Şirkət müflisləşmə təhlükəsi ilə üz-üzədir.
Şirkət bu böhranı aşmaq üçün fəaliyyətin optimallaşdırılması, keyfiyyətin artırılması və istehlakçı etibarının bərpası istiqamətində addımlar atır. Gələcəkdə brendin bazarda mövqeyini bərpa edib-etməyəcəyi isə bu tədbirlərin effektivliyindən asılı olacaq.
Akif NƏSİRLİ