Azpost saytından əldə olunan məlumata görə, ain.az məlumat yayır.
PepsiCo şirkəti qlobal rebrendinq elan edib. Bu, 2001-ci ildən bəri istifadə etdiyi loqonun dəyişdirilməsini əhatə edir.
AzPost bildirir ki, bu barədə holdinqin açıqlamasında vurğulanır.
Bəyanatda deyilir: “Yeni görünüşümüz sadəcə bir loqodan daha artıqdır: Bu, PepsiCo-nun 2025-ci il və sonrakı dövr üçün enerjisini, nikbinliyini və ambisiyasını əks etdirən transformasiya simvoludur”.
Şirkət həmçinin rebrendinqi məhsul portfelinin dərinliyini və müxtəlifliyini vurğulamaq üçün bir fürsət adlandırıb.
Əvvəllər PepsiCo brendi şirkətin adını mavi rəngdə, qarşısında sarı, qırmızı, yaşıl və mavi zolaqları olan Yer planetinin sxematik təsviri ilə göstərirdi. Yeni loqoda P hərfi mavi, narıncı, yaşıl və əhəng yaşılı formalarla əhatə olunmuş, kursivlə “PepsiCo” sözü və altında “Yemək. İçkilər. Təbəssüm” şüarı yazılmış rəngdədir.
Şirkət izah edib ki, narıncı rəng qida və kənd təsərrüfatını, mavi rəng su və içkiləri, əhəng yaşılı “insanlara və planetə” müsbət təsir göstərir və yaşıl rəng istehlakçı diqqətini təmsil edir.
AzPost.az
Paylaş
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün ain.az saytını izləyin.