AZ

Xalq artisti Roza Cəlilovanın vida və dəfn yeri BİLİNDİ- YENİLƏNİB

Bir çox sürücü kəsişməyə yaxınlaşarkən, maneələri gördükdə və ya qırmızı işığa çatmazdan əvvəl sürəti azaltmağın avtomobilin texniki vəziyyətinə necə təsir etdiyini tam dərk etmir. 

Avtosfer.az xəbər verir ki, təcrübəli mexaniklər bildirirlər ki, gündəlik sürücülərin etdiyi bu kiçik, amma davamlı səhvlər həm bahalı təmir xərclərinə, həm də avtomobilin əsas hissələrinin vaxtından əvvəl aşınmasına səbəb olur. Ekspertlərin sözlərinə görə, avtomobilin həm təhlükəsizliyi, həm də istismar müddəti baxımından doğru hesab edilən yalnız bir üsul var və bu üsul mühərrikin öz gücü ilə avtomobili yavaşlatmasıdır.

Mütəxəssislər deyir ki, sürücülərin ən geniş yayılmış səhvlərindən biri sürəti azaltmadan kəsişməyə daxil olmaq və son anda bərk əyləc basmaqdır. Bu cür sərt yavaşlama nəticəsində əyləc sistemində yüksək temperatur yaranır, sürtünmə artır və həm əyləc diskləri, həm də yastıqları daha tez sıradan çıxır. Xüsusilə paytaxt kimi sıx hərəkətli şəhərlərdə bu davranışın gündə onlarla dəfə təkrarlanması əyləc sisteminin ömrünü yarıbayarı azalda bilir.

Digər tərəfdən, bəzi sürücülər qırmızı işığa çatmazdan əvvəl ötürücünü neytrala keçirərək avtomobilin “sahilə çıxmasına” icazə verir və bunun yanacağa qənaət etdiyini düşünürlər. Lakin mütəxəssislər bunun tam əksi olduğunu vurğulayır. Müasir enjeksiyon sistemli avtomobillərdə sürücü ayağını qaz pedalından çəkən kimi yanacaq axını avtomatik olaraq kəsilir. Neytralda isə mühərrik boş rejimdə işləməyə davam edir və yanacaq sərfi artır. Bundan əlavə, avtomobilin sürəti yalnız əyləclə tənzimləndiyi üçün əyləc sistemi daha tez köhnəlir, həm də sürücünün idarəetmə imkanları məhdudlaşır. Fövqəladə vəziyyətdə ani sürət artırılması mümkün olmur.

Ekspertlər bildirirlər ki, bütün bu səhvlərin qarşısını almaq üçün ən düzgün üsul mühərrikin əyləclənməsi texnikasından istifadə etməkdir. Yəni sürücü kəsişməyə yaxınlaşarkən ilk olaraq qaz pedalını buraxmalı, avtomobilin öz gücü ilə tədricən yavaşlamasına şərait yaratmalıdır. Sürət azaldıqca dişlilərin ardıcıl şəkildə aşağı salınması tövsiyə olunur və əyləc pedalı yalnız ən sonda, yumşaq dayanma üçün tətbiq edilməlidir. Bu üsul həm yanacağa qənaət edir, həm də əyləclərin istismar müddətini ciddi şəkildə uzadır.

Bəzi sürücülər mühərrik əyləcinin muftaya və transmissiyaya zərər verdiyini düşünsə də peşəkar mexaniklər bunun mif olduğunu bildirirlər. Müasir transmissiya sistemləri milyonlarla dişli dəyişikliyinə tab gətirəcək şəkildə hazırlanır. Əksinə, daim sərt əyləc basan sürücülər daha tez-tez əyləc disklərini və yastıqlarını dəyişməyə məcbur olurlar və bu xərclər çox vaxt muftanın potensial dəyişmə qiymətindən qat-qat yüksək olur.

Mütəxəssislər sürücülərə tövsiyə edirlər ki, xüsusilə sıx şəhər hərəkətində mühərrik əyləcindən istifadə etməklə həm avtomobilə nəzarəti artırmaq, həm yanacağa qənaət etmək, həm də avtomobilin ümumi istismar müddətini uzatmaq mümkündür. Bu barədə maariflənmə isə həm yol təhlükəsizliyinə, həm də sürücülərin cibinə birbaşa müsbət təsir göstərir.

Eltac Zülfüqaroğlu

Seçilən
16
avtosfer.az

1Mənbələr