İspaniya və Mərakeş arasında Cəbəlütariq boğazının altından keçəcək dəmiryol tuneli layihəsi yenidən gündəmə gəlib...
Poliqon xəbər verir ki, İspaniya və Mərakeş hakimiyyətləri Avropa ilə Afrikayı birbaşa birləşdirəcək unikal sualtı dəmiryol tuneli layihəsini yenidən müzakirəyə başlayıblar. Express nəşrinin məlumatına görə, bu ideya XX əsrin sonlarından bəri müzakirə olunmasına baxmayaraq, yalnız hazırkı texniki araşdırmalar sayəsində yenidən gündəmə çıxıb.
Layihə təxminən 42 kilometr uzunluğunda tunelin inşasını nəzərdə tutur ki, bunlardan təxminən 28 kilometri sualtı hissədə, dəniz səviyyəsindən 470 metrdən çox dərinlikdə yerləşəcək — bu, La-Manş tunelindən daha dərin olacaq. Tunel Cənubi İspaniyanın Kadiris əyalətində Punta-Paloma yaxınlığından Şimali Mərakeşdə Malabata burnu, Tanjer yaxınlığına qədər uzanacaq.
İspaniya hakimiyyətlərinin sifarişi ilə Almaniyanın mühəndislik şirkəti tərəfindən aparılan son tədqiqatlar göstərib ki, müasir tikinti texnologiyaları ilə belə bir tunelin inşası texniki baxımdan mümkündür, baxmayaraq ki, bölgənin geoloji və təbii şəraiti — dərinlik və tektonik xüsusiyyətlər — layihə üçün çətinlik yaradır.
Layihəyə siyasi dəstək verilərsə, hazırlıq işlərinə təxminən 2030-cu ildən başlanması, əsas tikinti mərhələsinin isə 2035–2040-cı illər arasında həyata keçirilməsi planlaşdırılır. Bu müddətlər ilkin qiymətləndirmədir və ölkələr arasında razılaşmalar və planlamalar inkişaf etdikcə dəyişə bilər.
Layihənin ümumi dəyəri 15 milyard avrodan az olmayacaq. Proqnozlara görə, İspaniya 8,5–9 milyard avro, qalan hissəni isə Mərakeş maliyyələşdirəcək.
Əgər tunel tikilərsə, bu, iki qitə arasında birbaşa dəmiryol əlaqəsini təmin edəcək, sərnişin və yük daşımaları, ticarət və turizm sahəsində yeni imkanlar yaradacaq və Avropa ilə Şimali Afrikanın iqtisadi və mədəni əməkdaşlığını gücləndirəcək.
Poliqon.info