Uşaqlar üçün məktəb həyatı həm maraqlı, həm də qorxulu bir mərhələdir.
News24.az xəbər verir ki, xüsusilə birinci sinfə gedən uşaqlar üçün məktəbə adaptasiya yalnız bilik öyrənmək deyil, həm də emosional və sosial bacarıqları inkişaf etdirmək deməkdir.
Psixoloqlar və pedaqoqlar qeyd edir ki, bu mərhələdə düzgün yanaşma uşağın gələcək təhsil həyatına böyük təsir göstərir.
Məktəb ilk dəfə uşaqlar üçün tanış olmayan bir mühitdir. Təcrübəli psixoloqlar tövsiyə edir ki, uşaqlara məktəb həyatı oyun vasitəsilə tanıdılmalıdır. Sinif otağı, müəllim və dərs alətləri ilə tanışlıq oyunlarla keçirilirsə, uşaqlar qorxu hiss etmədən yeni mühitə uyğunlaşırlar. Ən vacib məqsəd uşaqlara təhlükəsizlik hissi verməkdir - onlar bilməlidirlər ki, məktəb onların üçün təhlükəsiz bir yerdir.
Birinci sinfə başlayan uşaqlar həyəcan, qorxu və sevinc kimi qarışıq duyğular yaşayırlar. Psixoloqlar uşaqlara bu duyğuları ifadə etməyi öyrətməyi tövsiyə edir. Məsələn, kuklalar, rəng kartları və ya kiçik teatr oyunları vasitəsilə uşaqlar öz hisslərini sözlə ifadə edə bilirlər.
Məktəb həm də sosial mühitdir. Salamlaşma, paylaşma və əməkdaşlıq kimi sadə qaydaları öyrətmək uşaqların sinifdə rahatlıqla ünsiyyət qurmasına yardım edir. Kiçik qrup oyunları uşaqlara həm sosial bacarıqları, həm də konflikt həlletmə qabiliyyətini öyrədir.
Uşaqlar üçün öyrənmək oyun vasitəsilə maraqlı olmalıdır. Kiçik uğurlar qeyd edildikdə, uşaqlar özlərini bacarıqlı və motivasiyalı hiss edirlər.
Uşağın məktəbə uyğunlaşması üçün valideynlər və müəllimlər arasında davamlı əməkdaşlıq vacibdir. Uşağın davranışı evdə və məktəbdə izlənməli, fərdi dəstək təmin edilməlidir. / Qafqazinfo/