EN

Təhsil İnstitutunun direktor əvəzi: Dərslərdə diferensial yanaşmanın tətbiqi müşahidə olunmur

Bakı, 12 sentyabr, AZƏRTAC

Müəllimlər adətən yuxarı öyrənmə bacarığı olan şagirdlərlə işləyir, digərləri isə diqqətdən kənarda qalır.

AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu Təhsil İnstitutunun direktor əvəzi Elnur Əliyev “2025-2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər” mövzusunda keçirilən tədbirdə söyləyib.

Elnur Əliyev bildirib ki, aparılmış monitorinqlərin nəticələrinə görə, dərslərdə diferensial yanaşmanın tətbiqi müşahidə olunmur. Şagirdlərin çoxu dərslərdə passiv dinləyici kimi iştirak edir.

Chosen
34
azertag.az

1Sources