Rusiyanın kölgə donanmasında gəmilərin orta yaşı təxminən 20 ildir. Bu, adi neft tankerlərinin orta yaşından yeddi il çoxdur. Onlar bayraqları dəyişdirir, yer məlumatlarını saxtalaşdırır və nefti açıq dənizlərə daşıyırlar. Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, kölgə donanması təkcə sanksiyaların effektivliyinə xələl gətirmir, həm də köhnə tankerlərin qəzaları nəticəsində yaranan ekoloji fəlakətlərdən tutmuş sualtı boru kəmərlərinin və kabellərin mümkün təxribatına qədər böyük risklər yaradır.
Aİ Rusiya neftinin dəniz yolu ilə idxalını qadağan etdikdən sonra Moskva onu Çin və Hindistana aktiv şəkildə satmağa başladı. 60 dollarlıq qiymət tavanından yayınmaq üçün Rusiya gəmiləri "boz" sxemlərə əl atdılar.
Buna baxmayaraq, Qərb hökumətləri daha çox təzyiq göstərməyə çalışırlar. Təkcə Avropa İttifaqı 500-dən çox belə gəmini sanksiya siyahısına əlavə edib, ABŞ, Böyük Britaniya, Kanada və Avstraliya da oxşar addımlar atır.
Lakin Rusiya yeni gəmilər almağa və qadağan olunmuş gəmiləri əvəz etməyə davam edir. Lakin bu cür donanma saxlamaq Rusiyaya çox baha başa gəlir, əldə edəcəyi gəlirləri kəskin azaldır.