EN

"Yango Group” şirkəti Dubaydan Azərbaycan bazarına 100 milyon dollar investisiya yatırıb və qlobal səviyyədə təcrübəsini genişləndirib

Bakı. Trend:

Təsis olunduğu 2018-ci ilən bəri taksi çağırışı xidmətlərinitəqdim etməklə fəaliyyət göstərən Dubayın “Yango Group” şirkəti,qısa müddətdə mobililik, e-ticarət, yemək çatdırılması, fintex,əyləncə və digər xidmətləri əhatə edən qlobal rəqəmsal ekosisteməçevrilib. Şirkət 30-dan çox ölkədə – Yaxın Şərq, Cənubi Asiya,Latın Amerikası, Afrika və Avropada – fəaliyyət göstərir vəqabaqcıl texnologiyaları gündəlik xidmətlərə çevirərək hər unikalbazarın xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırır

“Azernews” a verdiyi özəl müsahibəsində “Yango Group”un Biznesüzrə baş direktoru Adeniyi Adebayo və “Yango Azerbaijan”ın rəhbəriMuşviq Həsənov şirkətin təsirli inkişaf yolu, inkişaf etməkdə olanbazarlarda sürətli genişlənməsini və Azərbaycan bazarına dairperspektivli inkişaf baxışı ilə bağlı təfərrüatları bölüşüblər.

Biznesin inkişafının təməl sütunlarından biri kimihiper- lokallıq

Adebayo qeyd edib ki, hər hansı biznesdə miqyas əldə etmək üçüntəməlin möhmək olması vacibdir:

“Təməl nə qədər möhkəm olarsa, mərtəbələr bir o qədər çox olabilər. Yango Group üçün bu təməl dörd əsas element üzərindəqurulur: kapital, texnologiyalar, əməliyyat prosesləri və yerlitələbatlar.”

Bir çox böyük texnoloji şirkətlərdən fərqli olaraq, “YangoGroup” inkişaf etmiş bazarlara fokuslanmaq əvəzinə, yeddi il əvvəlinkişaf etməkdə olan bazarlarda fəaliyyət göstərmək qərarına gəlib,onların eksponensial artım potensialına diqqət yetirib. 2018-ciildə “Yango Ride” Kot-d’İvuar bazarına daxil olanda internetinyayılma səviyyəsi yalnız 18% idi, smartfonların qiyməti təxminən1.000 dollar təşkil edirdi və mobil internet çox baha idi.

Halbuki “Yango” bunda başqalarının gözündən qaçan fürsəti gördü:“Facebook” və “WhatsApp”ın sürətli artımı rəqəmsallaşmaya olangizli tələbi göstərdi, cihazlar və mobil internetin qiymətlərininazalması isə rəqəmsal xidmətlərin geniş yayılmasına yol açdı. Bugün smartfonların yayılma səviyyəsi 70%-ə çatıb və qiymətləri beşdəfə ucuzlaşıb, bu da rəqəmsal platformaların sürətli inkişafı üçünşərait yaradıb.

Hiper-lokal siqnalların axtarışı fəlsəfəsi “Yango”nun bazarinkişaf strategiyasını formalaşdırıb. Şirkət başa düşüb ki, taksiçağırışı xidməti insanların gündəlik həyatında sadəcə təmasnöqtələrindən biridir. “Gələcək fərdi xidmətlərdə deyil, həqiqiimkan bağlı ekosistemi yaratmaqdır – söhbət birgə işləyən həyatınıdaha rahat və səmərəli edən, hər bazara uyğunlaşdırılmışməhsullardan gedir.”

Nəticələr bu konsepsiyanı təsdiqləyir: “Yango” bu gün 30-dan çoxölkədə fəaliyyət göstərir, platforma üzərindən 2 milyondan çoxinsana gəlir imkanı yaradır və hər ay 50 milyondan çox istifadəçiyəxidmət göstərir.

Çoxsaylı transmillət şirkətləri ya beynəlxalq vahid məhsultəklif etmək, ya da yerli şərtlərə uyğunlaşmaq dilemması iləüzləşərkən, “Yango” insanlara həmin an olduqları yerdə xidmətgöstərməyə üstünlük verir. Məsələn, Perunun paytaxtı Lima şəhərindəbölgələr “mini-şəhərlərdən” təşkil olunduğu üçün “Yango” tətbiqdəmini-zonalar yaradıb, partnyor sürücülərin yalnız seçdiklərirayonlarda işləməsinə imkan verib.

Başqa nümunə – Pakistandır, “Yango” burada gündəlik həyatındərin kök salmış mədəni xüsusiyyətinə əsaslanaraq rikşalara xüsusitarif tətbiq edib. Rikşalar xüsusilə sıx şəhər zonalarında çevik vəəlverişli nəqliyyat imkanı təqdim edir. “Yango” həmçinin yerlirəssamlarla əməkdaşlıq edərək mədəni xüsusiyyətləri əks etdirənunikal brendinq yaradıb. Məqsəd yalnız xidməti təşviq etmək deyil,həm də yerli ənənəni hörmətlə yanaşaraq istifadəçilər üçün tətbiqvasitəsilə əlçatan etmək olub.

Bu yanaşma daha geniş fəlsəfəni əks etdirir: texnologiyalar vəməhsullar istifadəçilərin həyatına uyğunlaşmalıdır, əksinə yox.“Yango”da hiper-lokallıq sadəcə lokallaşdırma deyil, qlobal miqyasıyerli etimada çevirmək yoludur. “İcmalara inteqrasiya olunmaq,yerli konteksti hörmətlə qarşılayaraq və hər bazarda doğma hissolunan xidmətlər yaratmaqla məqsədimiz dünya üzrə şəhər həyatınıdaha rahat etməkdir”,- deyə Adebayo vurğulayıb.

O qeyd edib ki, “Yango” əməliyyatlarını “şəhər xidmətləri”spektrinin bir hissəsi kimi görür – insanlar şəhərdə necə hərəkətedir, necə ödəniş edir, necə qidalanır və sifarişlər onlara necəçatdırılır. Şirkət restoranlar, taksi şirkətləri, çatdırılmaxidmətləri, rəqəmsal kontent təminatçıları və digər xidmətləriplatforma üzərindən bir araya gətirir. Bu inklüziv fəlsəfəpartnyorluğu “Yango Group”un DNT-sinin ayrılmaz hissəsinəçevirir.

Partnyorluq – böyüməyə zəmin kimi

“Şirkət başlıca olaraq hökumətlər və şəhər rəhbərlikləri ilətərəfdaşlıq edir. Bu tərəfdaşlıq kapital yatırmaq, innovasiyalarıvə məhsulları tətbiq etməklə şəhər xidmətlərini rəqəmsallaşdırmaqvə insanların həyatını yaxşılaşdırmaq öhdəliyini ehtiva edir” –deyə Adebayо əlavə edir. Bu fundamental tərəfdaşlıq həmhökumətlərə, həm də vətəndaşlara şamil olunur və xidmətlərin yerlitələblərə uyğun olmasını təmin edir.

“Yango” öz həllərini birbaşa şəhər infrastrukturuna inteqrasiyaetməyə açıqdır. Limada, Boqotada və bir sıra digər bazarlardaşirkət yerli provayderlərlə əməkdaşlıq edərək avtobuslara realvaxtda etiketi quraşdırıb, bu da sakinlərə avtobusların haradaolduğunu və nə vaxt gələcəyini öyrənməyə imkan verir. Avtobuslar buşəhərlərdə, xüsusən pik saatlarda, şəhər nəqliyyatının əsasınıtəşkil etdiyindən, bu sadə inteqrasiya böyük rahatlıq gətirib.Bənzər layihələr Bakı və digər şəhərlərdə də müzakirə olunur.

“Yango”nun xəritələşdirmə və naviqasiya infrastrukturu da azəhəmiyyət kəsb etmir. “Yango Maps” artıq daxili alət olmaqdançıxıb: indi tərəfdaş taksi şirkətləri tərəfindən geniş istifadəolunur və şəhər sistemlərinə inteqrasiya edilib. Xəritələrin daimiyerli yenilənməsinə, hərəkət axınlarının nəzərə alınmasına vəhadisələr üzrə hesabatların hazırlanmasına sərmayə qoymaqla,“Yango” sürücülərə yol şəraitinə daha sürətli reaksiya verməyəkömək edir və eyni zamanda şəhərlərə insanların hərəkətini dahayaxşı anlamaq imkanı verir.

Azərbaycan bazarı üçün 100 milyon dollarlıq investisiyavə perspektivli baxış

"Yango Group" Azərbaycan bazarına 100 milyon dollar investisiyaedib ki, bu da şirkətin ölkənin rəqəmsal transformasiyasınauzunmüddətli bağlılığını vurğulayır. "Yango Azerbaijan" rəhbəriMuşviq Qasımov şirkətin bazara çıxmasından təxminən üç il keçməsinəbaxmayaraq sürətli irəliləyişi qeyd edib: “Biz Yango Ride iləbaşladıq, bu gün isə Yango gündəlik işləri asanlaşdıransuper-tətbiqə çevrilib. Taksi çağırmaqdan restoran və ərzaqmağazalarına çatdırılmaya, logistika, real vaxt marşrutlar üçün‘Navigator’ və ictimai nəqliyyatla səyahətləri planlaşdırmaq üçün‘Transport’ – indi hamısı tanış bir tətbiqdə əlçatandır.”

Bu investisiya "Yango"nun texnoloji tərəfdaş və şəhərxidmətlərini təşkil edən qurum kimi rolunu möhkəmləndirir, qlobalinnovasiyaları gətirir və həlləri Azərbaycanın yerli tələblərinəuyğunlaşdırır.

Azərbaycan: İnnovasiyaların regionalmərkəzi

"Yango Azerbaijan" şirkətinin rəhbəri Müşviq Həsənovun sözlərinəgörə, şirkət Azərbaycan bazarını potensial regional innovasiyamərkəzi kimi görür. “Biz Azərbaycanda bütün region üçün trendlərimüəyyən edə biləcək enerji və istedada malik bir ölkə görürük.Yango artıq bazara 100 milyon dollar həcmində investisiya yatırıbvə məqsədimiz – yerli mütəxəssislərlə birlikdə perspektivli həllərüzərində işləyərək burada mövqelərimizi gücləndirməkdir. Azərbaycaninnovasiya və ekspertiza mərkəzinə çevrilmək üçün güclü bazasahibidir və biz xidmətlərimizi genişləndirdikcə bu inkişafıdəstəkləməyə və ondan öyrənməyə çalışırıq”, – deyə Həsənov izahedib.

O əlavə edib ki, Yango-nun uğuru yalnız böyümə ilə deyil, həm dəyerli ekosistemin gücü ilə ölçülür: “Biz hesab edirik ki, vahidrəqəmsal mərkəz kimi fəaliyyət göstərən, hər bir əməkdaşıntəcrübəsinə və ideyasına dəyər verilən bir ekosistem yaratmağa nailolmuşuq. Eyni zamanda bizim ambisiyalarımız daha genişdir – biztexnologiyalar və insan kapitalını birləşdirən fiziki innovasiyamərkəzlərinə investisiya qoymaq istəyirik. Bu kontekstdə məqsədimizregional "Yango Hub" – əsl Ekspertiza Mərkəzi yaratmaqdır ki, bu dayerli innovasiya ekosisteminin inkişafını möhkəmləndiribsürətləndirəcək.”

Universal yanaşmanın nadir hallarda işlədiyini qəbul edən "YangoAzərbaycan"da xidmətlərini daim lokallaşdırır: COP29 zamanı şirkətxüsusi tariflər tətbiq edib, sürücülərə əlavə təlimlər keçib, havalimanı qonaqları üçün naviqasiya və ayrılmış dayanma zonalarıtəqdim edib, Formula 1 üçün isə Bakıda bağlanmış yolların realvaxtda izlənməsi və təklif olunan dayanma məntəqələrifunksiyalarını əlavə edib, şəhər məhdudiyyətlərini isə hər ilyeniləyib. Digər lokallaşdırılmış funksiyalara sıx hərəkətşəraitində yaxın avtomobilə sürətli çıxış imkanı verən “Fastestoption” daxildir – bu alət ilk olaraq Bakı üçün hazırlanıb vəyüksək tələbat səbəbindən saxlanılıb.

Azərbaycan sürücülərə yönəlmiş innovasiyalar üçün sınaqmeydanına çevrilib – loyallıq proqramları, ani ödənişlər vəsifarişlər üçün çevik şərtlər – bunların çoxu tərəfdaş taksişirkətləri ilə sıx əməkdaşlıq və operativ geribildirim nəticəsindəsonradan digər bazarlara da yayılıb. Bazarda əlavə innovasiyalarakəşbək üzrə birgə layihələr və tətbiqdaxili alış funksiyalarıdaxildir ki, bu da "Yango"nun yerli biznes və dövlət qurumlarını özplatforma ekosisteminə inteqrasiya etməkdə nə qədər çevik olduğunugöstərir.

Nəticə etibarilə, "Yango Group" qlobal texnologiyaları yerlimiqyasda əhəmiyyət kəsb edən gündəlik xidmətlərə çevirməmissiyasını davam etdirir. Şirkət strateji kapital yatırımları,adaptiv texnologiyalar və səlahiyyətli yerli komandalarıbirləşdirərək inkişaf etməkdə olan bazarların böyük potensialınıaçır, sadiq, çevik və dərin inteqrasiya olunmuş tərəfdaşlıqlarvasitəsilə dünyada rəqəmsal xidmətlərin təqdim olunması yanaşmasınıdəyişir.

Məqalədə:
Chosen
8
2
az.trend.az

3Sources