“The New York Times” qəzetinin 21-ci əsrin 100 ən yaxşı filmi üzrə hərtərəfli sorğusu yekunlaşıb. Rejissorlar, aktyorlar və tənqidçilər də daxil olmaqla 500-dən çox kino sənayesi mütəxəssisinin səsverməsi ilə müəyyən edilən siyahıya usta türk rejissor Nuri Bilgə Ceylan öz töhfəsini verib.
Hafta.az-ın yazdığına görə, Ceylan anketə qatılıb və şəxsi favoritlərindən 10 filmi qeyd edib. Onun seçmələri kinematoqrafiya dünyasına dərin təsir bağışlayan müstəqil və bədii əsərlərdən ibarətdir.
Nuri Bilgə Ceylanın siyahısına kinoda ekzistensial mövzuları araşdıran, eksperimental və emosional hekayələri vurğulayan filmlər daxildir. Seçimə müxtəlif coğrafiyalardan və müxtəlif kino dillərini təmsil edən filmlər daxildir.
Ceylanın 21-ci əsrin ən yaxşı 10 filmi üçün seçdikləri aşağıdakılardır:
“Sonsuzluq üzərinə” (Roy Andersson)
Həyatın həm faciəli, həm də valehedici tərəflərini müzakirə edən film müharibə, sevgi və varlıq haqqında lirik bir povest təqdim edir.
“Qocalara yer yoxdur” (Col və Ethan Koen)
Amerikanın kəndlərində cərəyan edən hekayə korrupsiya, zorakılıq və tale mövzularını araşdırır. “Oskar” mükafatına layiq görülən film gərgin səhnələri ilə diqqət çəkir.
“Oslo, 31 avqust” (Yoahim Trayer)
Narkotik müalicəsi alan bir insanın şəhərlə və keçmişi ilə üz-üzə qalmasından bəhs edən film insan psixikasının dərinliklərinə toxunur.
“Hors satan” (Bruno Dumont)
Fransanın şimalında çəkilən film heyrətamiz münasibətlər və fövqəltəbii elementlərlə qarışmış mistik bir hekayə təqdim edir.
“Səssiz işıq” (Karlos Reyqadas)
Meksikanın Mennonit icmasında keçən film dağıdıcı dillə sədaqət və imanı sual altına alır.
“Cənab Lazareskunun ölümü” (Kristi Puyu)
Rumıniya Yeni Dalğasının əsas nümunəsi olan bu film səhiyyə sisteminin obyektivindən sosial çöküşü əks etdirir.
“Turin atı” (Béla Tarr)
Nitsşenin qısa hekayəsindən ilhamlanan film insanın ekzistensial tənhalığına minimalist bir perspektiv təqdim edir.
“Keçmiş həyatlarını xatırlayan Bunmi əmi” (Apiçatponq Virasetakul)
Bu Kann Palma budağı qazanan film reenkarnasiya, yaddaş və mənəvi təcrübələrə əsaslanan mistik povestdir.
“Zama” (Lukrecia Martel)
Müstəmləkə Latın Amerikasından söz açan film güc, səbir və fərdi tələyə düşmə mövzularını araşdırır.
“Naməlum zövqlər” (Caya Zhanqke)
Müasir Çində itmiş gənclərə fokuslanan film kapitalizmin təsirlərinin heyrətamiz portretini təqdim edir.