Bakıda keçirilən 3-cü “Vyetnam Günləri” çərçivəsində Azərbaycanla Vyetnam arasında mədəni əməkdaşlığın genişləndirilməsi məqsədilə mühüm görüşlər baş tutub. Bu görüşlərdən biri “Azərxalça” ASC-nin İçərişəhərdəki nümayiş salonunda keçirilib. Tədbir zamanı Vyetnam nümayəndə heyəti Azərbaycanın xalçaçılıq irsi ilə yaxından tanış olub və yaxın gələcəkdə Vyetnamda təşkil olunacaq Azərbaycan xalçaları sərgisinin detalları müzakirə edilib. Görüşdə Azərbaycanın Vyetnamdakı səfiri Şövqi Mehdizadə, “Azərxalça”nın İdarə heyətinin sədri Emin Məmmədov və Vyetnam nümayəndə heyətinin rəhbəri Trinh Thi Thu Han iştirak edib. Qonaqlara xalçaçılığın tarixi və müasir inkişaf istiqamətləri haqqında məlumat verilib, xalça toxunması prosesi interaktiv şəkildə nümayiş olunub və iştirakçılara sertifikatlar təqdim edilib.
Bu cür mədəni təşəbbüslər yalnız milli-mədəni kimliyimizin tanıdılması baxımından deyil, həm də iqtisadi imkanların genişlənməsi kontekstində əhəmiyyətli rol oynayır. Azərbaycan xalçaları həm sənətkarlıq, həm də iqtisadi dəyər baxımından ölkənin qeyri-neft sektorunda mühüm yer tutur. Xüsusilə “Azərxalça” kimi dövlət dəstəyi ilə fəaliyyət göstərən müəssisələrin beynəlxalq əməkdaşlıqlarda iştirakı, milli məhsulların xarici bazarlarda təqdimatına və potensial ixrac imkanlarına şərait yaradır. Vyetnam kimi Cənub-Şərqi Asiyanın iqtisadi baxımdan sürətlə inkişaf edən ölkəsində sərginin keçirilməsi Azərbaycanın xalça məhsullarının yeni bazarlara çıxarılması üçün real bir addım sayıla bilər. Bu, həmçinin iki ölkə arasında qeyri-ənənəvi sahələr üzrə ticarət əlaqələrinin qurulmasına da zəmin yaradır.
Mədəni diplomatiya kontekstində belə layihələr ölkələrin iqtisadi strategiyalarında yumşaq güc aləti kimi çıxış edir. Xalçaların sərgilənməsi və toxunma prosesinin nümayişi yalnız turist marağını cəlb etmir, eyni zamanda peşəkar ixrac və sifariş bazaları üçün də məlumatverici olur. Bu baxımdan sərgi ilə paralel olaraq kommersiya əlaqələrinin qurulması üçün zəmin yaradılması və bu münasibətlərin strukturlaşdırılması iqtisadi baxımdan məqsədəuyğun olardı. Xalçaçılığın ekoloji təmiz, əl işi məhsullara artan qlobal tələbat fonunda təqdim edilməsi isə Azərbaycanın bu sahədəki rəqabət üstünlüyünü daha da gücləndirə bilər.
Azərbaycan xalçaları təkcə sənət əsəri deyil, eyni zamanda yüksək dəyərli əl işidir və hər bir xalça unikal toxunuşa və materiallara malikdir. Bu xüsusiyyətlər məhsulların eksklüzivliyini artırır və onları lüks seqment bazarına çıxarmaq üçün əlverişli edir. Əgər bu sərgi Vyetnamda uğurla təşkil edilərsə, bu istiqamətdə əldə olunan uğur digər ASEAN ölkələri ilə də mədəni və iqtisadi əlaqələrin genişlənməsinə səbəb ola bilər. Nəzərə alsaq ki, bu ölkələrin çoxunda yüksək turizm axını və mədəni maraq mövcuddur, Azərbaycan xalçaları üçün potensial alıcı bazası mövcuddur və strateji təqdimat imkanları yarana bilər.
Xalça toxuma prosesində Vyetnamlı nümayəndələrin də interaktiv şəkildə iştirak etməsi və onlara sertifikatların təqdim edilməsi, Azərbaycan xalçalarının sadəcə eksponat deyil, canlı mədəniyyət daşıyıcısı olduğunu göstərən simvolik və təsirli yanaşmadır. Bu isə eyni zamanda məhsulun hekayəsini və emalatxana təcrübəsini ön plana çıxaran yanaşmadır ki, bu da qlobal bazarda məhsulun brendləşməsi baxımından əhəmiyyətli olur.