AZ

Azərbaycanda ibtidai siniflərdə dərs keyfiyyəti qismən yaxşılaşıb

 

Azərbaycanda ibtidai təhsildə dərslərin keyfiyyət göstəricilərində müəyyən artım müşahidə olunub, lakin çətinliklər qalmaqdadır. Bunu Təhsil İnstitutunun direktor əvəzi Elnur Əliyev cümə günü bildirib.

Əliyev deyib ki, ibtidai siniflərdə dərslərin “kafi” qiymətləndirilmə səviyyəsi tədrisin keyfiyyəti üzrə 43%-dən 47%-ə, formativ qiymətləndirmə üzrə isə 31%-dən 49%-ə yüksəlib.

Onun sözlərinə görə, gələcək monitorinqlərdə əsas diqqət ibtidai siniflərdə dərs keyfiyyətinə, IV siniflərin yekun qiymətləndirmələrinə və 2024–2025-ci illərdə təhsilin keyfiyyətinin artırılmasına yönələcək.

Gülnar

Seçilən
3
1
anews.az

2Mənbələr