AZ

Süni intellektdən istifadə etməzdən əvvəl marketoloqların atmalı olduğu addımlar

Banco.az saytından verilən məlumata əsasən, ain.az məlumatı açıqlayır.

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

“Cannes Lions” rəhbərliyi süni intellektlə idarə olunan vizuallara görə DM9-u Qran Pri də daxil olmaqla çoxsaylı mükafatlardan məhrum edib.

Banco.az xəbər verir ki, 2025 “Cannes Lions” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı sektor üçün misilsiz bir hadisəyə səhnə olub. Festival rəhbərliyi DM9 agentliyinin Creative Data Lions Grand Prix-si də daxil olmaqla bir neçə mükafatını geri alıb. Səbəb isə agentliyin kampaniyaların real dünyadakı təsirlərini olduğundan fərqli göstərmək üçün generativ süni intellektlə manipulyasiya olunmuş vizuallardan istifadə etməsi idi.

Bu qalmaqal marketinq dünyasına güclü bir mesaj verdi: süni intellekt artıq yalnız yaradıcılığın bir parçası deyil, eyni zamanda etimad böhranının da mənbəyi ola bilər.

Süni intellekt əslində sektorun əvvəllər də qarşılaşdığı problemləri yeni bir müstəviyə daşıyır:

Şəffaflıq və etimad: Rəqəmsal reklamçılığın ən böyük böhranlarından biri məlumat istifadəsindəki qeyri-müəyyənlik idi. Bu gün isə süni intellekt istehlakçı məlumatlarının necə emal edildiyini daha da görünməz edir.

Qərəz və təmsilçilik: Qərəzli məlumatlarla öyrədilən sistemlər şablonları və istisnaedici narrativləri yenidən istehsal edir. Bu isə marketinq mesajlarında ciddi ədalətsizliklərə yol açır.

Güc balanssızlığı: Süni intellekt istehlakçı davranışlarını oxumaqda unikal bir vasitədir. Ancaq insan nəzarəti olmadan istifadə edildikdə, qeyri-etik manipulyasiya riskini artırır.

Marketoloqların üzərinə düşən vəzifəMarketinqin gələcəyi yalnız süni intellektdən necə faydalandığımızla deyil, bunu nə dərəcədə məsuliyyətli etdiyimizlə müəyyən olunacaq. Buna görə də şirkətlər:

İstifadə etdikləri süni intellekt alətlərini etik meyarlara görə yoxlamalı

Kampaniyalarda süni intellektdən istifadəni istehlakçılara şəffaf şəkildə açıqlamalı

Təlim məlumatlarını müxtəlifləşdirərək qərəzləri azaltmalı

İşçi və istehlakçıların rəylərini sərbəst ifadə edə biləcəyi kanallar yaratmalıdır

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün ain.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.

Seçilən
16
1
banco.az

2Mənbələr