AZ

“PayPal”, “Visa” və “Mastercard”dan inqilabi addım: süni intellekt yerimizə alış edəcək

Süni intellekt sadəcə məsləhət vermək mərhələsindən çıxaraq “vasitəçi ticarət” adlandırılan yeni dövrə qədəm qoyur.

NOCOMMENT.az xəbər verir ki,  bu sistemdə süni intellekt istehlakçılar adından avtonom şəkildə alış-veriş həyata keçirir.

“Bank of America” bildirib ki, bu dəyişiklik 2030-cu ilə qədər ABŞ-da pərakəndə gəlirləri 1 trilyon dollara qədər artıra bilər. Bu proses istehlakçıların, satıcıların və ödəniş şəbəkələrinin qarşılıqlı əlaqə formasını köklü şəkildə dəyişəcək.

Seçimlər təklif edən söhbət botlarından və ya rəqəmsal köməkçilərdən fərqli olaraq, vasitəçi süni intellekt əməliyyatı özü tamamlayır. Məsələn, istifadəçi köməkçiyə “100 dollardan ucuz qaçış ayaqqabısı tap” dedikdə, agent ən uyğun variantı seçir, ödənişi edir və çatdırılmanı bir neçə saniyə ərzində təsdiqləyir.

Nəticədə tərk edilmiş səbətlərin sayı azalır, ödənişlər daha problemsiz həyata keçirilir. Bununla yanaşı, şəxsiyyətin təsdiqi, dələduzluq və uyğunluq məsələlərində yeni risklər yaranır.

Ödəniş şəbəkələri infrastruktur qurur

“PayPal”, “Visa” və “Mastercard” bu sahədə erkən mövqe tutur. “PayPal” süni intellekt agentlərinin təhlükəsiz ödənişlər etməsini və satıcıların bir neçə süni intellekt ekosistemində tapıla bilməsini təmin edən Vasitəçi Ticarət Xidmətlərini istifadəyə verib.

Şirkət “OpenAI” ilə əməkdaşlıq çərçivəsində 2026-cı ildən etibarən öz cüzdanını birbaşa “ChatGPT”yə inteqrasiya edəcək. Bu, “PayPal ilə al” düyməsi vasitəsilə alış-veriş etməyə imkan verəcək.

“Visa” isə “Cloudflare” ilə birlikdə hazırladığı Etibarlı Agent Protokolunu təqdim edib. Bu çərçivə satıcılara süni intellekt agentinin legitimliyini və istifadəçi adından əməliyyat aparmağa səlahiyyətli olub-olmadığını yoxlamağa imkan verir. Şirkət, həmçinin “OpenAI”, “Microsoft” və “Stripe” ilə əməkdaşlıq edərək agent tərəfindən idarə olunan əməliyyatları dəstəkləyən API-lər yaradır və “Ağıllı Ticarət” platformasını işə salır.

“Mastercard” isə “Agent Pay” çərçivəsi vasitəsilə tətbiq mərhələsinə diqqət yetirir. Bu sistem süni intellektin tokenləşdirmə və dələduzluğun aşkarlanması texnologiyalarından istifadə etməklə ödənişləri tamamlamağa imkan verir. Şirkət bu sistemi bayram mövsümünə qədər istifadəyə vermək üçün “PayPal”, “Microsoft” və “Google” ilə əməkdaşlıq edir.

“PayPal”ın açıq yanaşması

“PayPal”ın platforması axtarış, doğrulama və ödəniş proseslərini əhatə edir. “Store Sync” funksiyası satıcılara məhsullarını “OpenAI”nin Vasitəçi Ticarət Protokolundan istifadə edərək süni intellekt interfeyslərinə avtomatik şəkildə yerləşdirməyə imkan verir. Şirkət, həmçinin süni intellekt sistemlərini optimallaşdırmaq üçün “NVIDIA”nın “Nemotron” açıq modellərindən istifadə etməyi planlaşdırır və daha sürətli əməliyyatla yanaşı, daha aşağı yayım xərcləri vəd edir.

Erkən tətbiq nümunələri

Pərakəndə satıcılar artıq vasitəçi modelləri sınaqdan keçirməyə başlayıblar. “Walmart” istifadəçilərə “ChatGPT” vasitəsilə alış-veriş imkanı təqdim edir, “Amazon”un “Mənim üçün al” funksiyası isə süni intellektə tətbiq daxilində üçüncü tərəf saytlardan alış-veriş etməyə şərait yaradır. “Mastercard” yaxınlarda ilk vasitəçi əməliyyatı həyata keçirərək avtomatlaşdırılmış pərakəndə ticarət üçün mühüm mərhələni qeyd edib.

Etimad və transformasiya

Vasitəçi ticarət markadan çox səmərəliliyə üstünlük verərək marketinq xərclərini azalda bilər. Bu isə reklam mərkəzli biznes modelləri üçün çətinlik yaradır. Satıcılar üçün məhsulların kəşfi artıq ənənəvi axtarış və sosial media lentləri deyil, süni intellekt agentləri tərəfindən oxuna bilən strukturlaşdırılmış məlumatlardan asılı olacaq.

Ödəniş şirkətləri üçün isə avtonom əməliyyatların yeni nəsil təhlükəsizlik və təsdiq infrastrukturunu yaratmaq yarışı başlayıb.

“Bank of America”nın fikrincə, etimad və ödəniş təbəqələrini quran erkən addım atan şirkətlər süni intellekt yalnız məsləhət verməklə kifayətlənməyib, alış-verişə keçdikcə ən çox fayda əldə edəcək.

Seçilən
41
nocomment.az

1Mənbələr