RU

Mühərrikdə yağ təzyiqi:Normalar, yoxlama metodları və kənarlaşma səbəbləri

Effektiv yağlama - mühərrikin ömrünü uzadan əsas amildir. Hətta qısamüddətli təzyiqin düşməsi mühərrikin xidmət müddətini kəskin azalda bilər.

Avtosfer.az xəbər verir ki, autonews.ru-nun ekspertləri yağ təzyiqi normaları, ölçmə üsulları və yağ sirkulyasiyasındakı nasazlıqların nəticələri barədə tövsiyələr veriblər.

Onları təqdim edirik.

Mühərrikdə yağ təzyiqi necə olmalıdır?

Yağ təzyiqi konkret mühərrik modelindən asılı olaraq dəyişir, lakin ümumi qəbul edilmiş göstəricilər mövcuddur:

- Boş dövrlərdə və ya aşağı/orta yükləmədə 1-2 bar;

- Orta və yüksək yükləmədə 2-4 bar.

Müasir mühərriklərin əksəriyyəti dəyişkən məhsuldarlığa malik nasoslarla təchiz olunur. Bu, mühərrikin yükündən asılı olaraq təzyiqin optimallaşdırılmasına imkan verir.

Yüksək təzyiqin daim saxlanmaması səbəbsiz deyil - aşağı yükləmədə hissələr bu qədər intensiv yağlamaya ehtiyac duymur, yüksək təzyiq isə yanacaq sərfiyyatını və nasosun yükünü artırır.

Niyə mühəndislər daimi yüksək təzyiq tətbiq etmirlər?

Səbəb sadədir: aşağı yükləmədə hissələr yüksək təzyiq altında intensiv yağlamaya ehtiyac duymur. Eyni zamanda, qazpaylayıcı mexanizmin ötürücüsündən işləyən yağ nasosu mühərrikin gücünün bir hissəsini sərf edir. Yüksək təzyiqin tələb olunmadığı hallarda nasosun məhsuldarlığının azaldılması yanacağa qənaət etməyə və faydalı gücü bir qədər artırmağa imkan verir.

Nəzərə almaq lazımdır ki, təzyiq göstəricilərinə yağın özü də təsir edir. Onun özlülüyü, keyfiyyəti və istehsalçının tövsiyələrinə uyğunluğu optimal təzyiqin saxlanmasında mühüm rol oynayır.

Yağ təzyiqi sensoru harada yerləşir?

Sensorun yerləşməsi mühərrikin konstruksiyasından asılı olaraq dəyişir. Ən geniş yayılmış quraşdırma yerləri silindr blokunda, yağ filtrinin yaxınlığında və karterin altlığı bölgəsindədir.

Mühərrikdə yağ təzyiqini necə yoxlamaq olar?

Standart yağ təzyiqi göstərici lampası (cihaz panelindəki qırmızı "yağdançəkən" simvolu) yalnız kritik dərəcədə aşağı təzyiqdə yanır. Bu vaxta qədər mühərrik artıq ciddi zədələr ala bilər. Preventiv diaqnostika üçün təzyiq sensoru əvəzinə quraşdırılan mexaniki manometrdən istifadə olunur.

Yağ təzyiqinin yoxlanılması alqoritmi:

1. Manometrin quraşdırılma yerini müəyyən edin (təmir təlimatına və ya ixtisaslaşmış forumlara müraciət edin).

2. Lazımi yivə və ölçü şkalasına malik uyğun manometr əldə edin.

3. Dörd rejimdə - qızdırmadan boş dövrlərdə, tam qızdırdıqdan sonra boş dövrlərdə, neytralda yüksək dövrlərdə (adətən 2-3 min dövr/dəq) və aktiv sürüşdən dərhal sonra isti mühərrikdə ölçmələr aparın.

Ən informativ ölçmə sonuncudur, lakin digərləri də yağlama sisteminin vəziyyəti barədə ümumi təsəvvür formalaşdırmağa kömək edir.

Yadda saxlamaq vacibdir ki, təzyiq indikatoru yalnız yağ çatışmazlığı səbəbindən problemi göstərə bilər. Buna görə də yağ səviyyəsinin müntəzəm yoxlanılması hər bir avtomobil sahibi üçün vacib prosedurdur.

Mühərrikdə aşağı yağ təzyiqi: səbəblər

Əgər kritik dərəcədə aşağı yağ səviyyəsi istisna olunarsa, aşağı təzyiq adətən mühərrikin aşınmasını göstərir.

Əsas səbəblər:

- Yağ nasosunun hissələrinin aşınması. Dişli çarxlar, korpusun divarları və digər elementlər zamanla aşınır, aralar artır, bu da məhsuldarlığın azalmasına və təzyiqin düşməsinə səbəb olur.

- Dirsəkli, paylayıcı və balans vallarının yastıqlarının aşınması. Yastıqlar və val boyunları arasındakı araların artması yağ sızmalarına və təzyiqin düşməsinə səbəb olur.

- Yağlama verilən hərəkətli hissələrin aşınması. Val boyunları yeyilir, aralar artır, təzyiq düşür.

- Uyğun olmayan yağ özlülüyü. Əgər mühərrikə həddindən artıq duru yağ (aşağı özlülüklü) tökülübsə, o, aralardan daha tez axacaq, bu da təzyiqin azalmasına səbəb olacaq.

Mühərrikdə yüksək yağ təzyiqi: səbəblər

Yüksək təzyiq özlüyündə mühərrikə birbaşa zərər vermir, lakin ciddi nasazlıqlara səbəb ola biləcək qüsurları göstərir:

- Sıxışmış reduksiya klapanı. Bu klapan sistemdəki təzyiqi tənzimləyir, artıq yağı buraxır. Əgər o, bağlı vəziyyətdə sıxışıbsa, təzyiq normadan yuxarı qalxa bilər.

- Çox çirklənmiş yağ filtri. Filtrdə güclü tıxanma zamanı açılan buraxma klapanı var. Əgər bu klapan düzgün işləmirsə, təzyiq arta bilər.

- Həddindən artıq qatı yağ. Tövsiyə olunandan daha yüksək özlülüyə malik yağ axına əlavə müqavimət yaradır, bu da təzyiqin artmasına səbəb olur.

Nəticə

Yağ təzyiqi - mühərrikin işçi temperaturu ilə birlikdə onun uzunömürlülüyünü müəyyən edən əsas parametrlərdən biridir. Bahalı və mürəkkəb quruluşa malik mühərriki olan avtomobil alarkən yağ təzyiqinin yoxlanması proseduru son dərəcə faydalıdır və sizi gələcəkdə ciddi maliyyə xərclərindən qoruya bilər.

Xüsusilə şübhəli səslər və ya vibrasiyalar müşahidə olunduqda yağ təzyiqinin nəzarətdə saxlanılması mühərrikdə yaranan problemləri vaxtında müəyyən etməyə və bahalı təmir işlərinin qarşısını almağa imkan verəcək.

Избранный
17
1
avtosfer.az

2Источники