AZ

Şagirdlər bu tarixədək niyə dərsə gəlməlidir?

ain.az bildirir, Metbuat portalına istinadən.

Məktəblərdə dərs vəsaitləri artıq yığılıb, amma buna baxmayaraq,

şagirdlərdən son zəngədək məktəbə davam etmələri tələb olunur. Dərslər faktiki

keçirilmir və bu da 14 iyuna qədər uşaqların məktəbə getməsinin nə dərəcədə məntiqli

olduğunu sorğulayır.

Təhsil eksperti Elşən Qafarov Metbuat.az-a açıqlamasında bildirib ki, tədris

ilinin müddəti Nazirlər Kabinetinin 24 fevral 2020-ci il tarixli, 66 nömrəli

qərarı ilə tənzimlənir və tədris ili iyunun 14-də başa çatır. Amma çox təəssüf

olsun ki, hələ may ayından etibarən ayrı-ayrı məktəblərdə dərsliklər yığılmağa

başlayıb.

Ekspert bunun əsas səbəbi kimi buraxılış imtahanlarının tədris ilinin

sonuna, yəni iyunun 14-nə hələ 12-14 həftə qalmış, mart və aprel aylarında

keçirilməsini göstərib:

“Bu səbəbdən məktəbin əsas aparıcı qüvvəsi olan buraxılış sinifləri

imtahandan sonra dərsə gəlmir və düşünürlər ki, hər şey buraxılış imtahanlarına

qədərdir. Onların məktəbə gəlməməsi məktəbdə bütün nizam-intizamı, o cümlədən

davamiyyəti pozur. Bu zaman bir çox hallarda dərsliklər də it-bata düşür. Təəssüf

ki, direktorlar şagirdləri məktəbə cəlb edə bilmədikləri üçün alternativ olaraq

dərslikləri erkən yığmağı düşünürlər. Bu isə nəticə etibarı ilə məktəbin ümumi

təhsil mühitinə mənfi təsir göstərir”.

E.Qafarovun sözlərinə görə, şagirdlərin sinifdən-sinifə keçmə qaydalarına

əsasən, son summativ qiymətləndirmə iyunun 11-nə qədər aparılmalı, dərsliklər

isə iyunun 12-si və 13-ü tarixlərində yığılmalıdır:

“Hazırda məktəb rəhbərləri və müəllimlər çox çətin bir vəziyyətlə üz-üzə

qalıblar. Şagirdləri dərsə cəlb etmək mümkün olmur, davamiyyətlə bağlı

tədbirlər nəticə vermir və bu kütləvi hal aldıqda, məktəb rəhbərliyi çıxılmaz

duruma düşür. Nəticədə dərsliklər də it-bata düşür və məktəblərdə təhsil mühiti

getdikcə daha da pisləşir. Əslində, dərsliklər iyunun 12-13-də yığılmalıdır.

Amma bu mümkün olmur. Təəssüf ki, təhsil idarəetmə orqanları da bu proseslərə

nəzarət edə bilmir. Hər hansı məsələ ictimailəşəndə, məktəb rəhbərini

cəzalandırmaqla problemin həllini düşünürlər. Amma məktəb rəhbərinin yanında

heç kim olmur. Bu, tək-tük məktəblərdə deyil, əksər məktəblərdə müşahidə olunur

və artıq sistemli xarakter daşıyır. Hətta “şagird nizam-intizam qaydalarının

tətbiq olunduğu” məktəblərdə də vəziyyət eynidir”.

if (!$ISMOBILE) : ?>

include(__DIR__.'/320x100.php');?>

Ən böyük problemlərdən biri olaraq da təhsil idarəetmə orqanlarının iflic

vəziyyətə düşməsini vurğulayan mütəxəssis qeyd edib ki, bu orqanlar təhsil

prosesini sistemli şəkildə nə idarə edə, nə də ona nəzarət edə bilirlər:

“Təsəvvür edin ki, təkcə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsində üç ildən

artıqdır müdir vəzifəsi vakantdır. Hazırda bu vəzifəni həm Təhsil Agentliyinin

müdir müavini, həm də Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin müdir əvəzi yerinə

yetirir. Ümumilikdə, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi ölkənin ən böyük yerli

təhsil idarəetmə orqanıdır. Hər üç şagirddən biri bu idarəyə tabe olan

məktəblərdə təhsil alır. Hər beş müəllimdən biri isə həmin məktəblərdə çalışır.

Bu qədər böyük bir idarəetmə orqanının fəaliyyətinin iflic vəziyyətinə düşməsi

də prosesə təsir edir”.

Sevinc İbrahimzadə / Metbuat.az

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün ain.az saytını izləyin.

Seçilən
13
1
metbuat.az

2Mənbələr