AZ

Tacikistan Prezidenti Emoməli Rəhmonun Azərbaycana səfəri başa çatıb  

 

Media ilə bağlı

tənzimləmələr təkmilləşdirilir

 

İyulun 4-də spiker Milli Məclisin növbədənkənar sessiyasının

növbəti iclası keçirilib. Parlamenin Mətbuat və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən

verilən məlumata görə iclası açan Milli Məclisin Sədri Sahibə Qafarova əvvəlcə başçılığı ilə nümayəndə heyəti iyunun

30-da və iyulun 1-də Özbəkistan Respublikasına işgüzar səfəri barədə məlumat

verib.

Spiker bildirib ki,

səfərdə məqsəd Birinci Azərbaycan-Özbəkistan Parlamentlərarası Forumunda iştirak

etmək idi. Səfərdə 28 deputatımız, o cümlədən Milli Məclisin sədr müavini, 7

komitə sədri, 6 komitə sədrinin müavini və müxtəlif komitələrin 13 üzvü iştirak

edib. Deputatlardan 9 nəfəri qadınlar idi. 

 Qeyd олунуб ki, bu tədbir Milli

Məclisin hər hansı digər ölkənin qanunvericilik orqanı ilə keçirdiyi ilk forum

idi. Bu gün toplantının yekunlarını da nəzərə alaraq inamla söyləmək olar ki, forum parlamentlərimiz arasında əməkdaşlığın səmərəli bir

mexanizminə çevriləcək. 

Milli Məclisin Sədi diqqətə çatdırıb ki, iyulun 1-də Xivə

şəhərində işə başlayan forumda “Yeni üfüqlərə doğru: Dialoqdan birgə fəaliyyətə” mövzusunda müzakirələr

aparılıb. Hər iki ölkənin parlament sədrləri çıxış ediblər.  Spiker deyib ki, forumdakı çıxışında dost və

qardaş ölkələr olan Azərbaycanla Özbəkistan arasında münasibətlərin dərinləşməsində

Ulu Öndər Heydər Əliyevin böyük xidmətlərini qeyd edib. Azərbaycan Prezidenti İlham

Əliyevin və Özbəkistan Prezidenti Şavkat Mirziyoyevin rəhbərliyi ilə

ölkələrimizin hər cəhətdən müstəqil və güclü dövlətlər kimi inkişaf etdiyini

vurğulayıb. Sahibə Qafarova

2024-cü ildə Azərbaycanla Özbəkistan arasında Müttəfiqlik münasibətləri

haqqında Müqavilə imzalandıqdan sonra ölkələrimizin ikitərəfli münasibətlərinin

keyfiyyətcə yeni səviyyəyə yüksəldiyini bildirib.

Qanunvericilik

orqanları arasında əməkdaşlığın vəziyyəti və inkişaf perspektivləri barədə

fikirlərini bölüşдцйцнц дейян Sahibə

Qafarova qeyd edib ki, “Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi ilə

Özbəkistan Respublikası Ali Məclisinin Senatı arasında əməkdaşlıq haqqında

Saziş”in imzalanması, “Yol xəritələri”nin həyata keçirilməsi, habelə beynəlxalq

parlament strukturlarında bir-birimizə davamlı qarşılıqlı dəstək göstərilməsi

əlaqələrimizin yüksək səviyyəsini nümayiş etdirir.

Forum çərçivəsində keçirilən 6 panel

sessiyasında bir çox mühüm məsələlər ilə bağlı ətraflı müzakirələr aparılıb.

Sessiyalarda 22 deputatımız fəal iştirak edib. Müzakirələrdə 6 deputatımız

moderatorluq edib, 16 deputatımız isə fərqli mövzular üzrə çıxış ediblər.  

Forumun yekununda Xivə Bəyannaməsi qəbul

olunub.

Spiker qeyd edib ki, forum çərçivəsində

onun Özbəkistan Ali Məclisi Senatının sədri xanım Tənzilə Narbayeva ilə görüşü

olub. Görüşdə Azərbaycan ilə Özbəkistan arasında yüksək səviyyəli əlaqələrin

parlament müstəvisində də uğurla davam etdirildiyi qeyd olunub. Qarşılıqlı

maraq doğuran digər məsələlər haqqında da fikir mübadiləsi aparılıb.

Forum çərçivəsində Azərbaycan

Respublikasının Milli Məclisi ilə Özbəkistan Respublikası Ali Məclisinin Senatı

arasında “Parlamentlərarası əməkdaşlığın inkişafına dair 2025-2026-cı illər

üçün praktiki tədbirlər planı” imzalanıb.

Forumun mühüm nəticələrindən biri də

Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi ilə Özbəkistan Respublikasının Ali

Məclisi arasında əməkdaşlıq üzrə Parlamentlərarası Komissiyanın Nizamnaməsinin

imzalanması olub.

Daimi fəaliyyət göstərən bu orqan

ikitərəfli əməkdaşlıq gündəliyini daha səmərəli şəkildə həyata keçirməyə kömək

göstərəcək.

Hər iki sənədi parlament sədrləri

imzalayıblar. 

Milli Məclisin Sədri bildirib ki,

Azərbaycan və Özbəkistan parlamentlərinin sədrləri  Parlamentlərarası Forumla bağlı yerli

mətbuata bəyanatla çıxış ediblər. Aparılan müzakirələrin ikitərəfli əməkdaşlıq

əlaqələrinə müsbət təsir göstərəcəyinə inam ifadə olunub.

Spiker Özbəkistan Respublikasına işgüzar

səfərin uğurlu olduğunu qeyd edib və 

bununla əlaqədar nümayəndə heyətinin hər bir üzvünə minnətdarlığını

bildirib. 

Sonra gündəlikdəki məsələrin

müzakirəsi başlayıb. Parlamentin Sədri Sahibə Qafarova iclasın gündəliyinə 22

məsələnin daxil olunduğunu, birinci məsələnin qərar layihəsi olduğunu diqqətə çatdırıb.

Qeyd olunub ki, ölkə Prezidentinin təqdimatına əsasən, Milli Məclis Azərbaycan

Respublikası Konstitusiya Məhkəməsi hakimlərinin təyin edilməsi məsələsinə

baxmalıdır.

İclasda Hüquq siyasəti

və dövlət quruculuğu komitəsinin üzvü Nizami Səfərov bu məsələ barədə məlumat

verib. O, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Otari Qvaladze,  Fərhad Tutayuk, Rauf Quliyev və Rəşid Rzayevin Konstitusiya Məhkəməsinin

hakimi vəzifəsinə təyin edilməsi məsələsinə baxılması üçün Milli Məclisə

müraciət etdiyini deyib. Millət vəkili namizədlərin ikisinin icra

hakimiyyətinin, digər iki nəfərin isə məhkəmə hakimiyyətinin təmsilçiləri

olduğunu söyləyib, onların fəaliyyəti və iş təcrübəsi barədə məlumatı təqdim

edib. Qeyd edib ki, namizədlərin uzun müddətli hüquq təcrübəsi və bilikləri

əsas məqsədləri Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının aliliyini təmin

etmək, hər kəsin əsas hüquq və azadlıqlarını müdafiə etməkdən ibarət olan

Konstitusiya Məhkəməsinin hakimi vəzifəsinin səmərəli şəkildə, peşəkarlıqla

icra olunmasını təmin edəcək.

Azərbaycan Respublikası

Konstitusiya Məhkəməsi hakimlərinin təyin edilməsi haqqında qərar layihəsi səsə

qoyularaq qəbul edilib.

Spiker Sahibə Qafarova

nəzərə çatdırıb ki, “Konstitusiya Məhkəməsi haqqında” Qanunun 13-cü maddəsinə

uyğun olaraq, Konstitusiya Məhkəməsinin hakimi vəzifəyə təyin edildiyi gün

Milli Məclisin iclasında and içir.

Konstitusiya

Məhkəməsinin yeni təyin edilmiş hakimləri Otari Qvaladze, Fərhad Tutayuk, Rauf Quliyev və

Rəşid Rzayev iclasda and içiblər.

Sonra “Azərbaycan

Respublikasının 2024-cü il dövlət büdcəsinin icrası haqqında” Azərbaycan

Respublikası qanununun layihəsi (üçüncü oxunuş) müzakirəyə çıxarılıb. Parlamentin İqtisadi siyasət, sənaye və

sahibkarlıq komitəsinin sədri Azər Əmiraslanov məsələni təqdim edərək bildirib

ki, qanun layihəsi və müvafiq hesabat barədə birinci və ikinci oxunuşda geniş

məlumat verilib. Komitə sədri dövlət büdcəsinin icrasının qanun şəklində təsdiq

olunmasının şəffaflığın təmin edilməsi, parlamentin büdcəyə nəzarət

reqlamentinin həyata keçirilməsi, dövlət büdcəsi ilə bağlı parlamentin, icra

hakimiyyətinin, ali maliyyə nəzarəti qurumunun və fiskal orqanların birgə

məsuliyyətinin müəyyən edilməsi, maliyyə intizamının gücləndirilməsi baxımından

əhəmiyyətindən bəhs edib.

Azər Əmiraslanov

bildirib ki, ötən ilin büdcəsi dövlətin mühüm sosial-iqtisadi vəzifələrinin

həyata keçirilməsi, əhalinin sosial müdafiəsinin yaxşılaşdırılması, təhlükəsizliyin

təmin edilməsi üçün etibarlı maliyyə təminatı yaradıb. O, bunları nəzərə

alaraq, qanun layihəsinin üçüncü oxunuşda qəbul edilməsini məqsədəuyğun hesab

edib.

Qanun layihəsi üçüncü

oxunuşda qəbul olunub.

İclasda çıxış edən

maliyyə naziri Sahil Babayev ötən ilin dövlət büdcəsinin icrası ilə bağlı məhsuldar

müzakirələrin keçirildiyini söyləyib. O, 2024-cü ilin Azərbaycan üçün uğurlu

olduğunu, həm makro-iqtisadi sabitliyin, həm makro-fiskal sabitliyin

qorunduğunu, önəmli dövlət proqramlarının, o cümlədən “Böyük Qayıdış

Proqramı”nın uğurla icra edildiyini, ölkənin müdafiə qabiliyyətinin

gücləndirildiyini, habelə sosial rifah məsələlərinin büdcədə geniş şəkildə

əhatə edildiyini vurğulayıb. Nazir, ümumilikdə, 2024-cü ilin dövlət büdcəsinin

həm gəlirlərinin, həm də xərclərinin icrasında müsbət dinamikanın müşahidə

olunduğunu bildirib.

Spiker Sahibə Qafarova

gündəliyin növbəti 2 məsələsinin ölkə Prezidentinin bir məktubu ilə Milli

Məclisə daxil olduğunu, hər iki qanun layihəsinin Səudiyyə Ərəbistanı Krallığı

ilə müxtəlif sahələrdə Anlaşma memorandumlarının təsdiq edilməsi ilə bağlı

olduğunu deyib. O, “Normativ hüquqi aktlar haqqında” Konstitusiya Qanununun

tələbinə əsasən, bu layihələrin bir oxunuşda qəbul ediləcəyini bildirib.

Aqrar siyasət komitəsinin sədri Tahir Rzayev

“Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi ilə Səudiyyə

Ərəbistanı Krallığının Ətraf Mühit, Su və Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi arasında

bitki mühafizəsi və karantini sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma

Memorandumu”nun təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası qanununun

layihəsini təqdim edib. Komitə sədri nəzərə çatdırıb ki, Anlaşma Memorandumu

2025-ci il aprelin 28-də Ər-Riyad şəhərində imzalanıb. Sənəd bitki mühafizəsi

və karantini sahəsində hər iki dövlətin milli qanunvericiliyinə uyğun olaraq,

fitosanitar tədbirlərin əlaqələndirilməsini təmin etmək, bərabərlik və

qarşılıqlı faydalılıq prinsipləri əsasında uzunmüddətli əməkdaşlıq əlaqələri

qurmaq və davam etdirmək məqsədinə xidmət edir. 16 maddədən ibarət Memorandumun

müddəaları karantin nəzarətində olan materiallara, o cümlədən torpağa, zərərli

orqanizmlərin məskunlaşmasına və çoxalmasına şərait yaradan bütün orqanizmlərə,

obyektlərə və materiallara şamil edilir.

Beynəlxalq münasibətlər

və parlamentlərarası əlaqələr komitəsinin sədri Səməd Seyidov sənəd barədə bu

komitənin müsbət rəyini açıqlayıb.

Qanun layihəsi səsə

qoyularaq qəbul edilib.

İqtisadi siyasət, sənaye

və sahibkarlıq komitəsinin üzvü Zaur Şükürov Azərbaycan Respublikasının

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi ilə Səudiyyə Ərəbistanı Krallığının

Nəqliyyat Baş İdarəsi arasında “Dənizçilərin hazırlanmasına, onlara diplom

verilməsinə və növbə çəkməyə dair 1978-ci il tarixli Beynəlxalq Konvensiya”nın

(əlavələrlə) I/10 qaydasına uyğun olaraq sertifikatların qarşılıqlı tanınmasına

dair Anlaşma Memorandumu”nun təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası

qanununun layihəsini təqdim edib. Millət vəkili bildirib ki, Anlaşma

Memorandumu 2025-ci il aprelin 28-də Ər-Riyad şəhərində imzalanıb. Memorandumun

məqsədi dənizçilərin peşə hazırlığı və sertifikatlaşdırılması sahəsində

qarşılıqlı etimadın təmin olunması və Konvensiyanın tələblərinə uyğun olaraq

verilmiş sertifikatların tanınması üçün prosedurların müəyyən edilməsidir.

Sənədə əsasən, tərəflər

dənizçi heyətinə verilmiş ixtisas, tibbi yararlılıq və digər sertifikatların

qarşılıqlı tanınmasını, həmin sənədlərin autentikliyi və etibarlılığı barədə

sorğuların göndərilməsini və cavablandırılmasını, eləcə də bu istiqamətdə

operativ informasiya mübadiləsinin aparılmasını öhdələrinə götürürlər. Həmçinin

tərəflərin nümayəndələrinin dənizçilik təhsili, təlim obyektləri və tətbiq

olunan prosedurlarla tanış olması məqsədilə qarşılıqlı səfərlərin təşkili,

sertifikatların tanınması, dayandırılması və ya geri çağırılması hallarının qarşı

tərəfə yazılı şəkildə bildirilməsi, məlumat bazalarının yaradılması,

əməkdaşlığın institusional əsasda davam etdirilməsi nəzərdə tutulur.

Memorandumun qüvvəyə minməsi, müddəti, dəyişdirilməsi və ləğv olunması

qaydaları da  ayrıca maddələrdə

göstərilib.

Beynəlxalq münasibətlər

və parlamentlərarası əlaqələr komitəsinin sədri Səməd Seyidov məsələ ilə bağlı

rəhbərlik etdiyi komitənin müsbət rəyini söylədikdən sonra, qanun layihəsi səsə

qoyularaq qəbul edilib.

Hüquq

siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli “Naxçıvan Muxtar Respublikasının Konstitusiyasında dəyişikliklərin

təsdiq  edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Konstitusiya qanununun

layihəsini (ikinci oxunuş) təqdim edib. O, birinci oxunuşda layihə

barədə geniş məlumat verildiyini və 

deputatların bu sənədi dəstəklədiyini söyləyib. Komitə sədri Naxçıvan

Muxtar Respublikası Konstitusiyasının Azərbaycan Konstitusiyasının tərkib

hissəsi olduğunu və bir sıra məsələlərin Konstitusiyaya əlavə və dəyişikliklər

edilməklə öz həllini tapdığını bildirib.

Layihəyə

əsasən, Azərbaycan Konstitusiyasının 134-cü maddəsinin III hissəsində qeyd

olunan Naxçıvan Muxtar Respublikasının Azərbaycan Respublikasının ayrılmaz

tərkib hissəsi olmağı ilə bağlı müddəa Naxçıvan Muxtar Respublikası Konstitusiyasının

Preambulasında da öz əksini tapacaq. Əlavə edilməsi nəzərdə tutulan

"Naxçıvan Muxtar Respublikasında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin

səlahiyyətli nümayəndəliyi" adlı 3-1-ci maddəyə əsasən,  Azərbaycan

Respublikası Prezidentinin səlahiyyətli nümayəndəliyi Naxçıvan Muxtar

Respublikasının ərazisində Azərbaycan Prezidentinin müəyyən etdiyi vəzifələri

yerinə yetirən icra orqanıdır və ona rəhbərliyi Azərbaycan Respublikasının

Prezidenti tərəfindən vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən və birbaşa Prezidentə

tabe olan Naxçıvan Muxtar Respublikasında Prezidentin səlahiyyətli nümayəndəsi

həyata keçirir. Digər dəyişikliyə əsasən, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ali

Məclisinə seçkilər Ali Məclis sədrinin təklifləri əsasında Azərbaycan

Prezidenti tərəfindən təyin ediləcək. Daha bir dəyişiklik Naxçıvan Muxtar

Respublikasında yerli icra hakimiyyətləri başçılarının Naxçıvan Muxtar

Respublikası Ali Məclisi sədrinin təqdimatı əsasında Azərbaycan Prezidenti

tərəfindən vəzifəyə təyin edilməsi ilə bağlıdır. Həmçinin,  Muxtar

Respublikanın Nazirlər Kabineti Naxçıvan Ali Məclisinə tabe olmayacaq və iş

qaydasını Azərbaycan Prezidenti ilə razılaşdırmaqla müəyyənləşdirəcək. Sənəddə,

habelə Azərbaycan Konstitusiyasına uyğunlaşdırma, dəqiqləşdirmə və texniki

xarakterli bir sıra dəyişikliklər də nəzərdə tutulub.

Məsələ

ətrafında müzakirələrdə parlamentin komitə sədri Fazil Mustafa, deputatlar

Gülşən Paşayeva, Erkin Qədirli çıxış edərək, öz fikirlərini səsləndiriblər.

Konstitusiya

qanununun layihəsi ikinci oxunuşda qəbul edilib.

Komitə

sədri Əli Hüseynli “Normativ hüquqi aktlar haqqında” Azərbaycan Respublikasının

Konstitusiya Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə Konstitusiya qanunu layihəsini

(ikinci oxunuş) də təqdim edib. Bildirib ki, dəyişikliyin edilməsində məqsəd Naxçıvan Muxtar

Respublikasının Konstitusiyasına ediləcək dəyişikliklərdən sonra "Normativ

hüquqi aktlar haqqında" Konstitusiya Qanununun 2.10-cu maddəsində yarana

biləcək uyğunsuzluğun aradan qaldırılmasıdır.

Konstitusiya

qanununun layihəsi ikinci oxunuşda qəbul edilib.

İclasda

“Prokurorluq orqanlarında qulluq keçmə haqqında” Azərbaycan Respublikasının

Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə,  “Polis haqqında” Azərbaycan Respublikasının

Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə,  “Müdafiə haqqında” Azərbaycan Respublikasının

Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə, Azərbaycan Respublikasının Gömrük

Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında,  “Təhsil haqqında” və “Məktəbəqədər təhsil

haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi barədə, Azərbaycan

Respublikasının Torpaq Məcəlləsində, Azərbaycan Respublikasının Mülki

Məcəlləsində, Azərbaycan Respublikasının Mənzil Məcəlləsində, Azərbaycan

Respublikasının Şəhərsalma və Tikinti Məcəlləsində, “Bələdiyyə torpaqlarının

idarə edilməsi haqqında”, “Bələdiyyə torpaqlarının ayrılmasına dair sənədlərin

hazırlanması və razılaşdırılması qaydaları haqqında Əsasnamənin təsdiq edilməsi

barədə” və “Daşınmaz əmlakın dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan

Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi barədə,  “Qeyri-hökumət təşkilatları (ictimai birliklər

və fondlar) haqqında” və “Cinayət yolu ilə əldə edilmiş əmlakın

leqallaşdırılmasına və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə

haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi barədə, Azərbaycan

Respublikasının Mülki Prosessual Məcəlləsində, Azərbaycan Respublikasının

Cinayət-Prosessual Məcəlləsində və Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar

Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında,  “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan

Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə,  “Dövlət borcu haqqında” Azərbaycan

Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə, Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində, Azərbaycan

Respublikasının Cinayət Məcəlləsində,  Azərbaycan Respublikasının İnzibati

Xətalar Məcəlləsində, “İnformasiya, informasiyalaşdırma və informasiyanın

mühafizəsi haqqında”, “Dövlət rüsumu haqqında”, “Reklam haqqında”,

“Lisenziyalar və icazələr haqqında”, “Cinayət yolu ilə əldə edilmiş əmlakın

leqallaşdırılmasına və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə

haqqında” və “Xəzər dənizinin (gölünün) Azərbaycan Respublikasına mənsub olan

bölməsində süni torpaq sahələrinin yaradılması haqqında” Azərbaycan

Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihələri də ikinci oxunuşda qəbul

edilib.

Milli

Məclisin Sədri Sahibə Qafarova gündəliyin son 5 məsələsinin birinci oxunuşda qanun layihələri olduğunu nəzərə çatdırıb.

İnsan hüquqları komitəsinin sədri Zahid Oruc Azərbaycan Respublikasının Mülki

Məcəlləsində, İnzibati Xətalar Məcəlləsində, “Media haqqında” və “Hüquqi

şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” qanunlarda dəyişiklik

edilməsi barədə” qanun layihəsini (birinci oxunuş) təqdim edib. Komitə sədri

bildirib ki, sənədə əsasən, "Media

haqqında" Qanunda "Media subyekti" anlayışı Azərbaycanda xarici

media subyektlərinin filial və nümayəndəliklərini də əhatə etməsi məqsədilə

genişləndirilib. Xarici media subyektlərinin filial və nümayəndəliklərinin Azərbaycanda

fəaliyyət qaydasının beynəlxalq müqavilələrlə tənzimlənməsi nəzərdə tutulur,

ölkəmizdə fəaliyyət göstərəcək filial və nümayəndəliyin Dövlət Vergi Xidmətində

(DVX) qeydiyyatdan keçdikdən sonra Media Reyestrinə daxil edilməsi üçün

müraciət etməsi tələbi gətirilir. Bununla yanaşı, "xarici

jurnalistlər" ifadəsi "xarici media nümayəndələri" ifadəsi ilə

əvəzlənir.

Layihədə,

həmçinin saxta məlumatların dərci və yayımını qadağan edən norma müəyyən

edilir. İnformasiya agentliklərinə münasibətdə xarici ölkələrdə

akkreditasiyadan keçmiş jurnalistlər və digər subyektlərlə informasiya əldə

edilməsi (verilməsi) barədə müqavilələr üzrə minimum say müəyyənləşdirilir,

həmçinin istehsal etdikləri informasiyanın minimum nisbətinə dair tələblər

təsbit olunur.

Media

subyektlərinin (redaksiyalarının) adlarının digər media subyektlərinin adları

ilə eyni və ya oxşar olmaması, onların adlarında ictimai qaydaya, mənəviyyata

və əxlaqa zidd olan, istifadəçiləri yanılda bilən ifadələrdən istifadə

edilməməsinə dair norma əlavə edilir.

Media Reyestrində olmayan, şantaj, böhtan xarakterli, qərəzli materiallar,

saxta məlumatlar dərc edən qəzetlərin fəaliyyətinin qarşısının alınması

məqsədilə onların nəşri və yayımı qadağan olunur. Media Reyestrində olmadan

həyata keçirilən media fəaliyyətinin qanunsuzluğu birbaşa təsbit edilir.

Xarici

media subyektlərinin filial və nümayəndəlikləri də daxil olmaqla, bütün media

subyektlərinin onlayn resurslarına münasibətdə mediada dərci və yayımı qadağan

olunan materiallar üzrə tədbirlərin görülməsinin Medianın İnkişafı Agentliyinin

səlahiyyətlərinə aid edilməsinə dair dəyişiklik edilir.

Qeyd

edilib ki, Mülki Məcəllədəki dəyişiklikdə Medianın İnkişafı Agentliyinin

müraciəti əsasında DVX tərəfindən bu Məcəllənin 59 - 61-ci maddələrində hüquqi şəxsin

ləğv edilməsi ilə bağlı qaydalar tətbiq edilmədən Azərbaycan Respublikasında

xarici media subyektlərinin filial və nümayəndəliklərinin ləğv olunaraq hüquqi

şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarılmasının təmin edilməsi nəzərdə tutulur.

İnzibati

Xətalar Məcəlləsində Media Reyestrində olmadan fəaliyyət göstərən çap mediası

subyektinin çap mediası məhsulunun həmin subyekt, nəşriyyat və ya yayıcı

tərəfindən nəşri və ya yayımına görə inzibati məsuliyyət müəyyən edilir.

"Hüquqi

şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında" Qanunda isə  xarici media subyektinin filial və

nümayəndəliyinin beynəlxalq müqavilədə nəzərdə tutulmadan və ya Media

Reyestrinə daxil edilmədən fəaliyyət göstərməsi, habelə Media Reyestrindən

çıxarılması DVX tərəfindən onun ləğvi üçün əsas kimi müəyyənləşdirilir.

Hüquq

siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədr müavini Elşən Musayev qanun layihəsinin xarici

media subyektlərinin filial və nümayəndəliklərinin Azərbaycan Respublikasında

fəaliyyət qaydasının beynəlxalq müqavilələrlə tənzimlənməsini nəzərdə tutduğunu

qeyd edib və təmsil etdiyi komitənin məsələyə dair müsbət rəyini səsləndirib.

Müzakirələr

zamanı Milli Məclis sədrinin müavini Musa Qasımlı, komitə sədri Sadiq Qurbanov,

deputatlar Qüdrət Həsənquliyev, Elnarə Akimova, Sevil Mikayılova məsələ barədə

öz fikir və qeydlərini açıqlayıblar.

Qanun

layihəsi birinci oxunuşda qəbul olunub.

Spiker Sahibə Qafarova

diqqətə çatdırıb ki, növbəti iki məsələ ölkə Prezidentinin bir məktubu ilə

Milli Məclisə daxil olub və mahiyyətcə bir-biri ilə bağlıdır. Ona görə də

layihələrin təqdimatları və müzakirəsi birlikdə aparılıb.

Gündəliyin 19-cu məsələsi olan "Xüsusi icra məmurları

haqqında" qanun layihəsi (birinci oxunuş) ilə bağlı Hüquq siyasəti və

dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli bildirib ki, sənəd icra

sisteminin səmərəliliyinin artırılması məqsədi ilə hazırlanıb. Komitə sədri layihədə

təklif olunan xüsusi icra institutunun yaradılmasının əsasları, yeni institutun

funksiyaları, səlahiyyətləri, fəaliyyət istiqamətləri barədə məlumat verib.

Qanun layihəsinin hazırlanması zamanı öyrənilən beynəlxalq təcrübədən danışan

Əli Hüseynli icra sisteminə əlavə dəstək kimi yaradılan xüsusi icra

institutunun qərarların

icrasının sürətləndirilməsinə və effektivliyinin artırılmasına xidmət edəcəyini

vurğulayıb.

Əli Hüseynli gündəliyin 20-ci məsələsi olan  Mülki Prosessual Məcəllədə,  Mülki Məcəllədə, Vergi Məcəlləsində,

Cinayət-Prosessual Məcəlləsində, Cəzaların İcrası Məcəlləsində, Rəqabət

Məcəlləsində, "Sosial sığorta haqqında", "Polis haqqında", "Tibbi

sığorta haqqında", "Notariat haqqında", "İcra məmurları

haqqında", "İcra haqqında", "Narkotik vasitələrin,

psixotrop maddələrin və onların prekursorlarının dövriyyəsi haqqında",

"İnzibati icraat haqqında", "Ədliyyə orqanlarında qulluq keçmə

haqqında", "Nağdsız hesablaşmalar haqqında" və "Siyasi

partiyalar haqqında" qanunlarda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi

(birinci oxunuş) ilə bağlı bildirib ki, sənəd 

hal-hazırda Milli Məclisin müzakirəsinə təqdim edilmiş "Xüsusi icra

məmurları haqqında" qanun layihəsinə uyğunlaşdırmaq məqsədilə hazırlanıb.

Sonra 20-ci məsələ ilə bağlı İqtisadi siyasət, sənaye və

sahibkarlıq komitəsinin sədri Azər Əmiraslanov, Əmək və sosial siyasət

komitəsinin sədri Musa Quliyev, Səhiyyə komitəsinin sədri Əhliman Əmiraslanov,

İctimai birliklər və dini qurumlar komitəsinin sədri Fazil Mustafa rəhbərlik

etdikləri komitələrin qanun layihəsi barədə müsbət rəylərini diqqətə

çatdırıblar.

Sənədin müzakirəsində komitə sədrləri Fazil Mustafa və Zahid

Oruc çıxış ediblər, fikirlərini bildiriblər.

Ədliyyə nazirinin müavini Toğrul Hüseynov çıxış edərək,

xüsusi icra məmurlarının seçilməsi prosedurları, hazırlığı, onların

fəaliyyətinə nəzarət və digər məsələlərlə bağlı layihədə təsbit olunan

mexanizmləri  şərh edib.

Sonra hər iki qanun layihəsi səsə qoyularaq birinci oxunuşda

qəbul edilib.

Gündəliyin 21-ci məsələsi - "Azərbaycan Respublikası

vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi haqqında", "Yaşayış yeri və olduğu

yer üzrə qeydiyyat haqqında" və "Yaşayış yeri və olduğu yer üzrə

qeydiyyat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi haqqında

Əsasnamənin təsdiq edilməsi barədə" qanunlarda dəyişiklik edilməsi

haqqında qanun layihəsi (birinci oxunuş) ilə bağlı Hüquq siyasəti və dövlət

quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli məlumat verib. O bildirib  ki, sənəddə şəxsiyyət vəsiqəsində olan

məlumatların dairəsində dəyişiklik edilməsi təklif olunub. Belə ki, şəxsiyyət

vəsiqəsində göstərilən məlumatlara yaşayış yeri və vətəndaşlıq məlumatları

əlavə edilir.

Təklif olunan digər dəyişiklik ondan ibarətdir ki,

vətəndaşın ailə vəziyyəti, valideynləri, uşaqları, hərbi vəzifəsi və digər

məlumatlar artıq birbaşa elektron daşıyıcıda deyil, İdarələrarası

Avtomatlaşdırılmış Məlumat-Axtarış Sistemi vasitəsilə saxlanılacaq. Bundan

başqa, qanun layihəsində vəsiqənin verilməsi qaydalarına da dəyişikliklər

təklif olunur. Vəsiqə dəyişdirilməli olan hallara yaşayış yerinin dəyişməsi

əlavə olunur.

Qanun layihəsi birinci oxunuşda qəbul edilib.

Gündəliyin sonuncu məsələsi olan  Torpaq Məcəlləsində, Mülki Məcəllədə, Vergi

Məcəlləsində, Mənzil Məcəlləsində, "Torpaq islahatı haqqında",

"Torpaq bazarı haqqında", "Notariat haqqında", "İcra

haqqında", "Daşınmaz əmlakın dövlət reyestri haqqında" və

"İpoteka haqqında" qanunlarda dəyişiklik edilməsi barədə qanun

layihəsini (birinci oxunuş) də Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin

sədri Əli Hüseynli təqdim edib. Bildirilib ki, layihə icra sənədinə əsasən

satılmalı olan əmlakın, borclunun üzərinə həbs qoyulmuş əmlakının və ipoteka

predmetinin satılması ilə bağlı kompleks tənzimləməni nəzərdə tutur. Belə ki,

borclulara şərait yaradılır ki, əmlakı özləri satışa çıxarsınlar. Komitə sədri

bu məqsədlə layihədə təsbit olunan mexanizmləri diqqətə çatdırıb.

İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin sədri

Azər Əmiraslanov, Aqrar siyasət komitəsinin sədri Tahir Rzayev məsələyə dair

rəhbərlik etdikləri komitələrin müsbət rəylərini bildirəndən sonra qanun

layihəsi birinci oxunuşda qəbul edilib.

 

Rəşad

CƏFƏRLİ,

“Azərbaycan”

Seçilən
0
7
azerbaijan-news.az

10Mənbələr